مراحل ساخت تیزر

مراحل ساخت تیزر

بررسی مراحل ساخت تیزر

چگونه می­توان یک فیلم سریع تیزر برای یک پست وبلاگ ایجاد کرد. آیا راهی سریع و آسان برای تبلیغ پست­های وبلاگ خود در شبکه­های اجتماعی می­خواهید؟ ویدئو یکی از بهترین روش­ ها برای جلب توجه کاربران هنگام پیمایش در شبکه ­های اجتماعی است. شما می­توانید با آگاهی از مراحل ساخت تیزر، به راحتی یک ویدیوی تیزر به عنوان پست وبلاگ برای تبلیغ محتوای خود ایجاد کنید. در این مقاله، مراحل ایجاد ویدیوی تبلیغاتی را بررسی خواهیم کرد.

چه زمانی باید از فیلم تبلیغاتی استفاده کنیم؟

ویدئوهای تبلیغاتی با هدف ایجاد آگاهی بصورت آنلاین برای رویدادها و تبلیغات آینده و برای جذب بازدیدکنندگان عالی هستند. برای معرفی نام تجاری خود، یک تیزر تبلیغاتی می­تواند با جلب توجه آنها با شرکت را معرفی کند. برای کسانی که برند شما را می­شناسند، با جذب مجدد بازدیدکنندگان فعلی و دوره­ای، می­توانید آنها را درگیر کنید و مزیت­های دیگری را برای بررسی تجارت با شرکت خود را ارائه دهید.

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

 

طراحی و ساخت تیزر

از محتوای ویدئویی می­توان به روش­های مختلفی از پست­ها و تبلیغات در شبکه ­های اجتماعی گرفته تا ایمیل­ها و سایت­های بازاریابی می­توان استفاده کرد. هنگام اجرای مراحل ساخت تیزر، از هر ایده اولیه تا برداشت نهایی، هر تیزر یک قالب کاملاً اساسی دارد. در این جا روش ساخت تیزر را آورده­ایم تا به شما کمک کند ایده ویدیویی خود را اجرا کنید.

هدف خود را مشخص کنید.

قبل از اینکه متن تیزر خود را تهیه کنید، لازم است که یک قدم به عقب برگردید و دلیل اصلی ایجاد ویدیو را در نظر بگیرید. تولید ویدئوها می­تواند گران باشد، بنابراین مهم است که قبل از شروع، اهداف خود را کاملاً شفاف مشخص کنید.

به عنوان مثال شاید شما یک شرکت جدید باشید و ویدیویی را بخواهید که نام تجاری شما را به بازدید کنندگان وب معرفی کند. یا شاید شما یک خط تولید جدید دارید که نیاز به توضیح بیشتر برای خریداران دارد. ممکن است در حال فروش هستید و به ویدیویی نیاز دارید که مردم را برای خرید تشویق کند.

اگر چندین هدف دارید، ممکن است بخواهید چندین ویدیو ایجاد کنید. هر چقدر اهداف یا ایده­های بیشتری بخواهید در یک ویدئو قرار دهید، به خصوص در یک فیلم کوتاه، به احتمال زیاد آن را پیچیده­تر می­کنید و مخاطب خود را گیج می­کنید. پس از اینکه دلیل ایجاد ویدیو را شناسایی کردید، زمان آن فرا رسیده است که مراحل ساخت تیزر را شروع کنید.

مراحل ساخت تیزر

مسیر ویدئوی خود را انتخاب کنید.

اکنون که هدف خود را تعیین کرده ­اید، تعیین جهت باید کمی آسان­تر باشد. به عنوان مثال، یک شرکت جدید هستید که می­خواهد یک ویدیوی معرفی برای صفحه اصلی در سایت ایجاد کند. هدف از این ویدئو معرفی نام تجاری و جذب افراد به ثبت نام است.

در این حالت، ویدیوی شما بایستی ماهیت توضیحی داشته باشد. هنگامی که در حوزه فعالیت خود دارای رقبای زیادی هستید، در مراحل ساخت تیزر، فیلم شما می تواند جهت ارائه مساله و راه حل باشد. به عنوان مثال به مخاطبان خود بگویید که هستید و مأموریت خود را توضیح دهید. یا آن که نحوه عملکرد محصول و ویژگی خاص آن را توضیح دهید. می­توانید از عناصر داستانی برای معرفی یا توضیح ظریف محصول استفاده کنید.

لحن تیزر را تنظیم کنید.

برای ساده­سازی ایجاد لحن در مراحل ساخت تیزر خود، می توانید فقط به این فکر کنید که ویدیوی شما چگونه احساس مخاطبان را ترغیب می­کند. اینکه می­خواهید مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهید یا به آنها اطلاعات مهمی را منتقل کرده یا برایشان داستانی تعریف کنید.

به خاطر داشته باشید، جهت خلاقیت در تیزر، باید با هر لحنی که تصمیم می­گیرید به خوبی هماهنگ باشد. به عنوان مثال، اگر تصمیم دارید برای صفحه اصلی خود یک ویدیوی به سبک مقدماتی بسازید، منطقی نیست که از لحن فوری استفاده کنید.

مقاله موجود در این لینک مطالب خوبی را درباره مراحل ساخت تیزر خلاقانه به نگارش در آورده است.

روش هایی مناسب برای ساخت تیزر تبلیغاتی

درباره مدت زمان تصمیم بگیرید

این مهم است که بدانید فیلم پنج دقیقه ای و یا شصت ثانیه­ای می سازید. بدون استفاده از برخی از پارامترهای زمانی، تیزر خیلی طولانی شده و تمرکز کافی را نخواهد داشت. بنابراین ایده شما فقط باید به اندازه زمانی باشد که برای نمایش آن لازم است، بنابراین ایجاد محدودیت بر روی ایده، به قویتر و موثرتر بودن آن کمک می­کند.

این امر همچنین در مراحل ساخت تیزر، به شما کمک می­کند تا مجبور نشوید خودتان یک اسکریپت دو دقیقه ­ای را به ۳۰ ثانیه کاهش دهید. برای این کار لازم است پارامترهایی همچون، هدف، محل تبلیغ و میزان بودجه را در نظر بگیرید.

سبک ویدیویی را انتخاب کنید

هنگامی که می­خواهید سبک بصری تیزر خود را تعیین کنید، باید هدف، جهت، لحن و مدت زمان خود را مشخص کرده باشید. سبک بصری ویدیوی شما از طرق مختلف ایجاد می­شود. می­تواند به صورت انیمیشن دو و یا سه بعدی شکل گیرد.

یا آنکه از افرادی مانند بازیگران ایجاد شود. می­تواند مطابق با فیلمنامه شما، دارای دیالوگ یا بدون آن باشد. همچنین این امکان وجود دارد که به صورت فیلم­ های مکمل یا جایگزینی بوده و عمدتا به عنوان سبک فلش بک یا سبک پس زمینه استفاده شود. از سویی دیگر می­توان از ترکیب فیلم­ های واقعی و عناصر انیمیشن یا جلوه­ های ویژه استفاده نمود.

بسیاری از فیلم­ها ترکیبی از سبک­ های بصری است. به عنوان مثال، بازیگرانی که با شخصیت ­های متحرک یا فیلم­هایی به سبک روایی صحبت می­کنند و از ترکیب عکس­های اصلی و فیلم­های پس زمینه استفاده شده است. توجه داشته باشید که در مراحل ساخت تیزر، برای تصمیم­ گیری در این خصوص لازم است مراحل پیشین را نیز در نظر داشته باشید.

متن را بنویسید

هر نویسنده و یا کارگردان خلاق، روش خاص خود را برای نوشتن فیلمنامه دارد. تعداد بیشماری الگوهای اسکریپت برای چگونگی چیدمان وجود دارد. صرف نظر از شکل ظاهری، موارد اصلی که باید در طرح خود داشته باشید شامل، شماره صحنه، زمان وقوع، صدا و گفتگو، شرح صحنه، لیست شخصیت­ها، مکان، وسایل خاص، عبارات یا حرکات یا سایر جزئیات لازم برای آن می­باشد.

نقش تیزرهای تبلیغاتی در کسب و کارها

 

اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی

در طی مراحل ساخت تیزر، ایجاد یک ویدیوی مناسب برای رویدادها یا تبلیغات به شما کمک می­کند تا محصولات و خدمات شما به شکلی که دنبال کنندگان شما می­خواهند، ارائه شود. مشتریان ترجیح می­دهند، در خصوص برند هایی که دنبال می­کنند، فیلم تماشا کنند، زیرا یادآوری اطلاعات را آسان می­کند.

فیلم­های تبلیغاتی یک روش سرگرم­کننده و موثر برای انتقال اطلاعات هستند به ویژه اطلاعاتی که حساس به زمان هستند. به تبلیغاتی که در روزهای تعطیل آخر هفته از مارک­های بزرگ توجه کنید. یا پیش پرده ­های تیزر که حتی با داشتن اطلاعات بسیار اندک، حال و هوای یک فیلم را کاملاً ایجاد می­کنند و همه گیر می­شوند.

به همین ترتیب، شما می­توانید به طور تاثیرگذاری از این تیزرها برای جذب مشتری جدید استفاده کنید و بازدید کنندگان فعلی را وادار کنید تا شما را دنبال کنند. به خصوص اگر می­خواهید برای یک رویداد، شرکت کنندگان را جلب کنید.

از آن جایی که ویدئوی تبلیغاتی با هدف صریح تبلیغات و بازاریابی، فروش یا رویداد خاص استفاده می­شود، باید از نظر سبک و لحن به گونه­ای باشد که توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و او را برای کسب اطلاعات بیشتر جذب نماید.

در برخی از موارد، شما در حین مراحل ساخت تیزر، سعی در فروش کالای خاصی ندارید یک ویدیوی محصول یا تبلیغ نام تجاری را در برنامه کاری خود ندارید. در عوض، هدف شما این است که بیننده را برای کسب اطلاعات بیشتر جذب کنید. اکنون با توضیحات ارائه شده به آسانی می­توانید تیزری مناسب با تقاضای خود بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *