راه اندازی سایت تیزر ساز

سایت برای تیزر

اخیرا صفحه های تیزر سایت بسیاری سفارش داده می شود و طراحان را مشغول کرده که تیزر ها را چگونه و با چه طرحی بسازند تا هم متفاوت و هم متنوع باشند. اغلب قبل از اینکه آماده عرضه محصول خود شوند، آن را تحمل می کنند. پس از تحقیقات دقیق و بسیاری از آزمایش‌های علمی در زمینه کاملاً جدید تیزرولوژی، من یک ماتریس تجزیه و تحلیل اثربخشی تیزر به ثبت رسیده که از چهار عنصر تشکیل شده است. سایت تیزر ساز عالی باید در هر چهار محور موارد زیر امتیاز بالایی داشته باشد: به یاد ماندنی، انتشار سریع، مطلوبیت و قابلیت جمع آوری داده ها.

چرا سایت تیزر ساز 

حتی اگر این روزها به نظر می رسد که مردم برای هر چیزی یک سایت تیزر ساز راه اندازی می کنند، بیایید عقب نشینی کنیم و به این فکر کنیم که چرا یک تیزر نیاز دارد. به هر حال، کنار هم قرار دادن آنها زمان و انرژی می خواهد و شما می توانید استدلال کنید که این تلاش بهتر است برای خود محصول صرف شود.

اما یک تیزر می تواند راه درازی را برای اطمینان از راه اندازی موفقیت آمیز انجام دهد. افزایش آگاهی از محصول شما مدت ها قبل از ارسال منطقی به نظر می رسد: اگر افراد تا حدودی با برنامه شما آشنا باشند، احتمال بیشتری وجود دارد که با برنامه شما تعامل داشته باشند، بنابراین اجازه دادن به آنها در مورد آن را در اسرع وقت (و تا آنجا که ممکن است) بشنوند کمک می کند. در حالت ایده‌آل، شما می‌توانید فضایی از انتظار در سایت تیزر ساز خود ایجاد کنید و مردم را مجبور کنید منتظر تاریخ انتشار باشند. مردم دوست دارند از قبل در مورد چیز بزرگ بعدی بدانند، و شما می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید.

سایت تیزر

ابزار قدرتمند برای تبلیغات

عامل دیگری که چندان واضح نیست، اما شاید مهم تر باشد، انگیزه است. وقتی سخت روی چیزی کار می کنید، بدون هیچ تضمینی برای موفقیت، شک کردن به خودتان و از دست دادن انگیزه آسان است و این شرایط اغلب باعث می شود افراد پروژه های امیدوارکننده را کنار بگذارند.

افزایش آگاهی و جمع‌آوری آدرس‌های ایمیل مدت‌ها قبل از راه اندازی، دو کار را برای مبارزه با این کمبود انگیزه انجام می‌دهد. اول، با قرار دادن پروژه در آنجا، ترک کار را برای خود سخت‌تر می‌کنید، زیرا همه ما از ناامید کردن مردم متنفریم. ثانیاً، پیش‌ثبت‌نام کاربران به شما نشان می‌دهد که تقاضای واقعی برای سایت تیزر ساز وجود دارد، که تا حد زیادی به خاموش کردن این شک‌ها کمک می‌کند. در این زمینه، تیزر بخش مهمی از استراتژی وب هر محصول است.

اکنون که دلیل آن را می دانیم، بیایید به چگونگی آن نگاه کنیم و چند استراتژی را تحلیل کنیم.

ایجاد هویت قوی

همانطور که گفته شد، اولین بعد یک تیزر خوب خاطره انگیز بودن است. یکی از راه های رسیدن به این هدف، داشتن یک برند قوی است. منظور من از «برند»، تمام ویژگی‌های بصری است که مردم با محصول شما مرتبط می‌کنند: لوگو، رنگ‌ها، سبک و غیره. پس از راه‌اندازی، سایت تیزر ساز ممکن است بسیار متفاوت از صفحه تیزر به نظر برسد، بنابراین داشتن یک نام تجاری قوی بسیار مهم است؛ یک راه عالی برای حفظ تداوم.

بسیاری از وبسایت‌ها یک لوگوی جذاب و رنگ‌بندی قوی را برای تثبیت هویت برند ترکیب می‌کنند، بدون اینکه حتی به شما بگویند چه کار می‌کنند. البته لازم نیست فقط رنگ یا لوگو باشد. یکی از جزئیات طراحی حتی بر برندسازی عالی هم برتری دارد؛ یک ترفند، چیزی خاص که مردم قبلاً ندیده اند. یکی از معروف‌ترین نمونه‌های آن، صفحه تیزر برای Silverback بود که شامل افکت اختلاف منظر CSS بود . این سایت تیزر ساز در محافل اجتماعی وایرال شد و تنها با استفاده از آن ترفند کوچک CSS بسیار محبوب شد.

یکی از تکنیک‌های محبوبی که می‌توانید برای دستیابی به یک «حیله» استفاده کنید، انیمیشن‌ها هستند که امروزه معمولاً با انتقال‌های CSS و انیمیشن‌های CSS ایجاد می‌شوند. انیمیشن‌ها می توانند به سرعت در وب سایت‌های «واقعی» خسته‌کننده شوند، اما در تیزرها در مقادیر کم مناسب هستند. نمونه های اخیر تیزر با انیمیشن Cloudring و Kickoff هستند.

سایت تیزر ساز

استفاده از حلقه های قدرت اجتماعی در تیزر

پیشرفت جالب تر اخیر در طراحی سایت تیزر ساز گنجاندن مکانیسم‌های ویروسی (انتشار) در فرآیند پیش ثبت نام است.  LaunchRock، سرویس یا سایت تیزر ساز است که به شما امکان می دهد به سرعت یک صفحه تیزر برای خودتان ایجاد کنید، این کار را یک قدم فراتر می برد. پس از ثبت نام در یک وب سایت مبتنی بر LaunchRock، کاربر یک لینک شخصی به تیزر دریافت می کند. هرچه تعداد افراد بیشتری از طریق این لینک ثبت نام کنند، کاربر زودتر به وب سایت دسترسی پیدا می کند. در واقع، خود LaunchRock از این تکنیک استفاده می کند: برای ایجاد سایت تیزر ساز خود از طریق LaunchRock، باید سه نفر دیگر را برای ثبت نام در این سرویس دعوت کنید.

اشتراک گذاری پیوند Dabble.in دسترسی زودهنگام را برای شما به ارمغان نمی آورد. درعوض، اگر چندین نفر هنگام ثبت نام، نام کاربری مشابهی را درخواست کنند، هر کسی که افراد بیشتری را به ثبت نام دعوت کند، نام کاربری را برنده می‌شود، در حالی که بقیه باید به گزینه های کمتر مطلوب رضایت دهند. اگر ترجیح می‌دهید به این افراط‌ها نروید، دکمه‌های ساده «توئیت» و «پسندیدن» همچنان راه خوبی برای تشویق مردم به انتشار این خبر هستند. البته، هر چه بازدیدکنندگان راحت‌تر پیوند شما را به اشتراک بگذارند، بیشتر این کار را انجام خواهند داد و سایت تیزر ساز شما هم پیشرفت بسیاری خواهد کرد.

جذب مخاطب

یک کلمه هشدار دهنده مهم نیست که ترفند ویروسی چقدر هوشمندانه است، اگر مردم واقعاً مایل به استفاده از برنامه شما نباشند، مهم نیست. همانطور که فرآیند ثبت نام Dabble.in هوشمندانه است، هیچ چیز در سایت تیزر ساز به آنچه که برنامه واقعا انجام می دهد اشاره نمی کند. نتیجه این است که بسیاری از کاربران ممکن است انگیزه ای برای اشتراک گذاری تیزر پیدا نکنند، زیرا آنها حتی مطمئن نیستند که چرا می خواهند به وب سایت دسترسی داشته باشند.

به همین دلیل است که اکثریت قریب به اتفاق تیزرها شکست می خورند: آنها به سادگی شما را وادار به استفاده از محصول نمی کنند. راه حل آسان این است که بیرون بیایید و بگویید محصول شما چه کار می کند. اسکرین شات ها را نمایش دهید، یک ویدیوی کوتاه پست کنید یا یک نسخه قاتل بنویسید.

تیزر سایت

حتی اگر در میزان صحبت کردن در مورد محصول محدودیت دارید، باز هم باید کاری کنید که مردم به آن اهمیت دهند. شما می توانید این کار را از طریق طراحی استثنایی انجام دهید، همانطور که  Piictu،Youzee  و Kickoff انجام می دهند. مردم به طور طبیعی تصور می کنند که اگر تیزر شما به خوبی طراحی شده باشد، محصول نیز چنین خواهد بود.

جمع آوری اطلاعات برای سایت تیزر ساز

البته، اگر تیزر موفق باشد و ویروسی شود، با مشکل دیگری روبرو خواهید شد: با همه این بازدیدکنندگان چه باید کرد؟ ساده ترین کار این است که فقط آدرس های ایمیل را جمع آوری کنید و آنها را به لیست پستی خود اضافه کنید. می توانید از خدماتی مانند MailChimp یا Campaign Monitor برای مدیریت لیست خود استفاده کنید. هر دو سرویس جاسازی و استایل یک فرم ساده را در صفحه شما آسان می کنند.

شما همچنین گزینه های پیشرفته تری در سایت تیزر ساز دارید. برای مثال، Prefinery قول می‌دهد که فرآیند پیش از راه‌اندازی را ساده‌تر کند و از جمع‌آوری ایمیل گرفته تا مدیریت بتا مراقبت کند. اما به دست آوردن داده ها لزوماً به معنای جمع آوری آدرس های ایمیل نیست. می‌توانید با استفاده از سرویسی مانند KISSinsights از بازدیدکنندگان در صفحه تیزر خود نظرسنجی کنید، یا از Olark استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان اجازه دهید در زمان واقعی با شما چت کنند.

قالب تیزر

تیزر باید همه چیز در مورد محصول شما باشد و باید متناسب با اهداف شما باشد. همانطور که گفته شد، من یک الگوی عمومی برای شما طراحی کرده ام که می‌توانید آن طور که در پروژه خودتان است مطالعه، تطبیق و استفاده کنید. شما می توانید قالب PSD را به صورت رایگان در تمام پروژه های خصوصی یا تجاری خود و در سایت تیزر ساز جهت بازدید بیشتر دانلود و استفاده کنید.

مطالعه شود: تیزر معرفی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *