۹ تاکتیک برای راه اندازی تیزر معرفی سایت

تیزر سایت

۹ تاکتیک برای راه اندازی تیزر معرفی سایت

راه اندازی محصول آسان نیست و موفقیت آمیز بودن تقریبا غیرممکن است. اما راه‌اندازی سریع می تواند تغییرات زیادی در چرخه عمر فروش محصول یا خدمات شما ایجاد کند. اگر در حال تکمیل استراتژی راه اندازی سایت فروش خود هستید، مقاله تیزر معرفی سایت، فقط برای شماست. ما ۹ تاکتیک را برای اطمینان از موفقیت شما در ساخت تیزر معرفی سایت به اشتراک می گذاریم.

  1. یک کمپین تیزر طراحی کنید

یک معرفی محصول عالی باید با یک کمپین تبلیغاتی در سایت شما شروع شود. ابتدا باید تیزر معرفی سایت را منتشر کنید. کمپین های تیزر برای ارائه اجمالی از محصولات و اطلاعات به عنوان سرنخ طراحی شده اند که قبل از راه اندازی شما هیجان و انتظار ایجاد می کند. به این ترتیب، هنگامی که روز بزرگ فرا می رسد، کاربران در مورد محصول شما هیجان زده شده و آماده اشتراک گذاری یا خرید آن هستند.

کمپین تبلیغاتی توییتری Coldplay را که به انتشار آلبوم جدیدشان در سال ۲۰۱۴ کمک کرد، بررسی کنید. گروه اشعار، آهنگ های آلبوم جدید را در کتابخانه های ۹ کشور مختلف مخفی کرد و سپس با مدیریت شکار با رسانه‌های اجتماعی تبلیغاتی، انتظار انتشار آلبوم را داشت.

  1. یک هشتگ تعیین کنید

هشتگ‌ها دسته بندی محصول شما را آسان می‌کنند و اطمینان می‌دهند که هر قسمت از محتوا یا اطلاعاتی که شما در تیزر معرفی سایت منتشر می کنید یا کاربرانتان انجام می‌دهند، به راحتی قابل دسترسی و جمع‌آوری در یک مکان است. آنها در هنگام راه اندازی یک محصول بسیار مفید هستند. از آنجایی که هشتگ‌ها محتوا را با هم جمع می‌کنند، کاربران یا مشتریان بالقوه می‌توانند تنها با چند کلیک بیشتر درباره محصول شما بیاموزند.

کاربران همچنین می‌توانند اطلاعاتی را به اشتراک بگذارند و با درج کردن اطلاعات، دیگران را به این مخزن گرانبها راهنمایی کنند و انتشار این کلمه را ساده می‌کند. همانطور که برای راه اندازی آماده می شوید، با دقت به هشتگ های خود فکر کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها منحصر به فرد، آسان برای به خاطر سپردن، و تا حد امکان ساده هستند. به طور طبیعی، هشتگ های شما باید به محصول شما یا هر اقدامی که می خواهید کاربرانتان انجام دهند مرتبط باشد.

از رشته های طولانی کلمات اجتناب کنید و از کلماتی استفاده کنید که املای آنها آسان باشد. یک مثال عالی که حتی ممکن است بخشی از آن بوده باشید، کمپین #CatchDrogon HBO است. برای ایجاد هیجان در مورد اولین فصل پنجم بازی تاج و تخت، از بینندگان خواست تا شکار اژدهای گیفی را آغاز کنند، و آنها #CatchDrogon را در تمام گرافیک‌های تبلیغاتی که برای کمپین در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشتند، گنجاندند.

تیزر معرفی سایت

همانطور که محصول شما رشد می کند، متوجه خواهید شد که چندین هشتگ در تیزر معرفی سایت ایجاد می کنید. یکی می‌تواند نام محصول شما باشد، دیگری می‌تواند به کمپین یا راه‌اندازی تیزر شما وارد شود و اگر تصمیم دارید که می‌خواهید کاربران را از طریق مسابقات جذب کنید، هشتگ‌های منحصر به فردی برای هر مسابقه ایجاد خواهید کرد. این بدان معنا نیست که شما باید همیشه از همه آنها استفاده کنید. در واقع، به عنوان یک قانون کلی، سعی کنید به هر چیزی که پست می کنید بیش از ۳ هشتگ اضافه نکنید و البته از هشتگ ها فقط زمانی استفاده کنید که مرتبط هستند.

  1. درگیر کردن کاربر با مسابقات

همه ما عاشق بردن جوایز جالب هستیم، اینطور نیست؟ میزبانی مسابقات از طریق رسانه های اجتماعی که حول راه اندازی محصول شما می چرخد، راهی عالی برای ایجاد تبلیغات در اطراف آن است. مسابقاتی که ایجاد می کنید نیز لازم نیست پیچیده باشند. می‌توانید موضوعی را تعریف کنید و از مخاطبان خود بخواهید که عکس‌هایی از آن‌ها را در حال پخش آن با استفاده از هشتگ به اشتراک بگذارند، از آن‌ها بخواهید داستانی را در تیزر معرفی سایت بر اساس یک درخواست از پیش تعریف شده تکمیل کنند، یا از مخاطب بخواهید که در نام گذاری محصول شما کمک کند.

به خاطر داشته باشید که لازم نیست تمام جزئیات مسابقه را در خود تصویر درج کنید. می توانید اطلاعات مربوط به جوایز، قوانین یا مهلت های زمانی را در پست قرار دهید. اگر می خواهید تمام جزئیات را در خود تصویر بگنجانید، حتماً از سلسله مراتب برای ساختار تمام اطلاعاتی که ارائه می کنید استفاده کنید.

  1. یک فهرست موسس ایجاد کنید

مردم دوست دارند بخشی از گروه های انحصاری و خاص باشند. این دقیقاً همان چیزی است که اگر تصمیم به ایجاد لیست بنیانگذار در هنگام راه اندازی داشته باشید، ارائه خواهید داد. اساساً، شما یک گروه ویژه با افرادی ایجاد خواهید کرد که در اوایل علاقه خود را ابراز کرده اند. شما فقط به‌روزرسانی‌های انحصاری را برای آن‌ها ارائه می‌دهید و محتوای ویژه «خودی» را با آنها به اشتراک می‌گذارید.

پس چگونه این لیست جادویی را ایجاد می کنید؟ به مخاطبان خود اطلاع دهید که در حال ایجاد لیستی برای به اشتراک گذاری اطلاعات داخلی در تیزر معرفی سایت هستید. در حالی که همه علاقه مند به افزودن خبرنامه دیگری به صندوق ورودی خود نیستند، کسانی که واقعاً علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول شما هستند دریغ نمی کنند. اینها پیروان گرانبهایی هستند که می خواهید با آنها رابطه ایجاد کنید.

  1. یک شمارش معکوس برای ایجاد هیجان ترتیب دهید

انجام یک شمارش معکوس هم راهی برای ایجاد هیجان برای محصول خود و هم دلیلی برای انتشار یادآورهایی در مورد آن به شما می دهد. سازماندهی آن نیز بسیار آسان است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای هر روز یک گرافیک ایجاد کنید و فقط تعداد آن تغییر کند. در تیزر معرفی سایت هم می توانید این کار را انجام دهید.

  1. یکپارچگی در میان پست های پلتفرم رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

ظاهر و محتوای پست‌ها در کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی را ثابت نگه دارید. به عبارت دیگر، اگر پستی در فیس‌بوک درباره پانداها به اشتراک گذاشته‌اید که تصویری از یک پاندا را نشان می‌دهد و از زیبا بودن آنها کپی می‌کند، باید همین کار را در توییتر انجام دهید.

پست ها نیز باید با یکدیگر هماهنگ باشند. به عبارت دیگر، اگر تصمیم گرفته اید که با عکاسی از بالا کار کنید، حتما این کار را همیشه انجام دهید. تایپ بزرگ، پررنگ، سفید روی یک پست؟ مطمئن شوید که آن را به همان شیوه در مورد بعدی استایل کنید. این باعث می‌شود که برند اجتماعی شما در تیزر معرفی سایت حفظ شود و احساس کنید که از همان مکان خارج می‌شود.

هر دو پست بالا را بررسی کنید. توجه داشته باشید که چگونه هر دو دارای یک نوع تصویر هستند، بدون هیچ فردی، از دیدگاه یکسان، و فیلتر یکسانی روی آنها اعمال می شود. هر دو پست همچنین دارای حروف یکسانی هستند و باعث می‌شود احساس کنند که برند هستند و از یک مکان بیرون می‌آیند.

  1. به طور مداوم و در زمان مناسب پست کنید

جریان پست های خود را قبل و بعد از راه اندازی تیزر معرفی سایت، ثابت نگه دارید. شما می خواهید جایی در ذهن کاربران خود بسازید و برای حفظ آن تلاش کنید تا اجازه ندهید آنها شما را فراموش کنند. تنها راه این است که دائماً آنها را درگیر کنید.

یکی از مثال‌های خوب عرضه گلکسی اس ۷ توسط سامسونگ است.

تیزر

برای اینکه بتوانید به طور مداوم مانند سامسونگ پست بگذارید، هر ماه مدتی را صرف برنامه ریزی تقویم رسانه های اجتماعی خود کنید. تصمیم بگیرید که چه نوع محتوایی را هر هفته پست می کنید و شروع به توسعه تصاویر و کپی کردن برای آنها کنید. به این ترتیب، احساس نخواهید کرد که دائماً تحت فشار فکر کردن برای پست کردن هستید.

این نوع برنامه ریزی همچنین به شما امکان می دهد کمپین های جذاب و گسترده ایجاد کنید. اگر به عنوان مثال تصمیم گرفته اید که می خواهید مسابقاتی برگزار کنید، می توانید یک پست پیرامون اعلامیه آنها، یک پست برای یادآوری به کاربران خود برای شرکت در آن و یک پست نهایی که برنده را اعلام می کند، برنامه ریزی کنید.

مراقب روزها و زمان هایی که در آن پست تیزر معرفی سایت می گذارید باشید. به عنوان مثال، پست هایی که در یک بعد از ظهر جمعه به اشتراک گذاشته می شوند، جذابیت زیادی ندارند و در نهایت باعث اتلاف وقت شما خواهند شد. در اینجا یک مقاله عالی است که جزئیات مربوط به زمان های بهینه را در انواع پلت فرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

  1. آزمون های سرگرم کننده طراحی کنید

از این مزیت استفاده کنید و در مورد موضوعاتی که به محصول شما مربوط می شود، آزمون هایی را در تیزر معرفی سایت طراحی کنید. آنها را سرگرم کننده کنید. هر چه عجیب تر، بهتر. همه ما دوست داریم نکات خنده دار را به اشتراک بگذاریم و آزمون‌ها را راهی عالی برای انتشار اخبار در مورد محصول و راه اندازی آن می کنیم.

برای اینکه مردم در آزمون‌های شما شرکت کنند، طبیعتاً باید آنها را در شبکه‌های اجتماعی اعلام کنید. یک پست برای اشتراک گذاری مسابقه و پیوند دادن به پلتفرمی که میزبان آن است ایجاد کنید. سعی کنید تصاویر مرتبط با محتوای مسابقه را در تیزر معرفی سایت نشان دهید و در عین حال سعی کنید از سبک برند خود فاصله نگیرید. به یاد داشته باشید، دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی خود را از قبل پر کنید تا زمانی که کاربران برای اشتراک گذاری نتایج خود آماده شوند. شما همیشه می خواهید هر چیزی که کاربران ارسال می کنند به محصول شما اشاره کند.

  1. از فراخوان های خود برای اقدام غافل نشوید

فراخوان های اقدام را در پست‌های خود ایجاد کنید. فقط به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد راه اندازی، محصول عالی شما یا عکس های بامزه توله سگ کافی نیست. آیا دوست دارید کاربران این خبر را منتشر کنند؟ می خواهید آنها در یک مسابقه شرکت کنند؟ به آنها اطلاع دهید و فراموش نکنید، آنها را در تیزر معرفی سایت زیبا کنید. شما می‌خواهید مطمئن شوید که کاربرانتان در دریاهای بی‌پایان اجتماعی و فراخوان‌های عملی حرکت می‌کنند، آن‌ها به دلایل درست از شما خارج می‌شوند. هم تصاویر و هم پیام های خود را انتخاب کنید.

مطالعه شود: آموزش ساخت تیزر پرمیر پرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *