نمونه های انواع فیلم تبلیغاتی

ویدئوی تبلیغاتی و انواع آن

آشنایی با انواع ویدئو های تبلیغاتی

گاهی اوقات یک استاتوس شیک فیس بوک یا یک بومرنگ زیبای اینستاگرام برای فروش برند شما کافی نیست. برای ارتقاء سطح بازاریابی خود، باید بدانید که چگونه انواع فیلم تبلیغاتی را ایجاد کنید و ما اینجا هستیم تا در مورد انواع ویدیوهایی که می توانند این کار را انجام دهند به شما بگوییم.

انواع فیلم تبلیغاتی توجه مخاطبان شما را طولانی تر و دقیق تر از هر رسانه تبلیغاتی دیگری جلب می کنند. تولید ویدیو با کیفیت حرفه ای نه تنها به این دلیل ضروری است که می‌توانید کسب و کار خود را به روشی پویاتر تبلیغ کنید، بلکه می‌توانید برند خود را در مکان‌هایی که تصاویر ثابت و متن نمی‌توانند به آنجا بروند، مانند بلوک تجاری YouTube، به کار بگیرید.

تولید انواع فیلم تبلیغاتی کار بسیار زیادی است، اما زمانی که محصول نهایی را داشته باشید، ارزشش را دارد. قبل از شروع، به این فکر کنید که چه نوع ویدیویی می خواهید بسازید. در اینجا ۱۰ نوع ویدیو وجود دارد که می توانید در استراتژی بازاریابی ویدیویی خود از آنها استفاده کنید:

  1. نقطه
  2. توضیح دهنده
  3. نمایش محصول
  4. فیلم فرهنگی سازمان
  5. فیلم پشت صحنه
  6. فیلم گواهی مشتری
  7. فیلم پرتره کارمند
  8. سری وب
  9. مینی مستند
  10. فیلم کوتاه

انواع ویدئوی تبلیغاتی

نقطه

در انواع فیلم تبلیغاتی، کلاسیک ترین نوع آن که می‌توانید تولید کنید، تبلیغات ۱۵ یا ۳۰ ثانیه ای است که معمولاً به آن «نقطه» می‌گویند. محتوای یک نقطه بسته به برند شما و داستانی که می خواهید بگویید می تواند بسیار متفاوت باشد، اما هدف از تولید آن صرفاً این است که بتوان آن را تقریباً در همه جا توزیع کرد. کلید موفقیت در این نوع ویدیو این است که فوراً آن را جذاب کنید و داستان خود را در مدت زمان نسبتاً کوتاهی به طور خلاصه بیان کنید.

علاوه بر این، یک ویدیوی ۱۵-۳۰ ثانیه ای برای اشتراک گذاری در فیس بوک و اینستاگرام عالی است. این زمان اجرا نه خیلی کوتاه و نه خیلی طولانی در رسانه های اجتماعی بسیار جذاب است و این احتمال وجود دارد که به جای راه اندازی یک تبلیغ تلویزیونی کابلی، ویدیوی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و تقویت کنید.

توضیح دهنده

اگر کسب و کار شما خدمات یا کالایی را ارائه می دهد که فوراً قابل درک نیست، یک ویدیوی توضیحی در صفحه اصلی یا صفحه فرود ممکن است همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. این ویدیوها معمولاً دارای انیمیشن با صدایی هستند که توضیح می دهد کسب و کار شما چه چیزی را برای مخاطبان ارائه می دهد. در انواع فیلم تبلیغاتی، ویدیوهای توضیح دهنده نباید متحرک باشند. فاصله زمانی تصاویر، ضبط زنده یا هر روش بصری دیگر برای بیان داستان شما به همان اندازه مناسب است.

نمایش محصول

هدف از یک ویدیوی نمایش محصول این است که محصول یا خدمات شما را به مخاطبان خود نشان دهد. تفاوت آن با توضیح دهنده این است که شما نحوه عملکرد محصول را توضیح نمی دهید، بلکه ویژگی ها و مزایای آن را نشان می دهید. ویدئوهای نمایش محصول معمولا دارای یک میزبان کاریزماتیک هستند که با اشتیاق در مورد محصول صحبت می کند، اما ویدئوهای متحرک نیز به خوبی کار می کنند. از خلاقیت با ویدیوهای نمایش محصول نترسید.

ویدیو فرهنگی سازمان

ویدیوهای فرهنگ شرکت در انواع فیلم تبلیغاتی دو هدف منحصر به فرد دارند. اول، آنها اخلاق شرکت شما را برای مشتریان بالقوه برجسته می کنند. هدف در اینجا فروش یک محصول یا خدمات نیست، بلکه هدف بازاریابی برند شما به عنوان یک کل است.

فیلم تبلیغاتی و انواع آن

دوم، ویدیوهای فرهنگی برای جذب استعدادهای جدید عالی هستند. گاهی اوقات لازم است برند خود را نه برای مشتریان جدید، بلکه برای کارمندان جدید بالقوه بازاریابی کنید، که می تواند برای رشد کسب و کار شما ضروری باشد. یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که پرشورترین کارمندان خود را در دوربین عکاسی قرار دهید.

ویدیوی پشت صحنه

اگر فرآیند جالبی پشت توسعه، تولید یا توزیع کالا یا خدمات خود دارید، آن را هم مانند دیگر انواع فیلم تبلیغاتی نشان دهید. مخاطبان شما از دیدن مهارت هایی که در ساختن شما وجود دارد، لذت خواهند برد. این به ویژه برای صنعتگران از همه نوع عالی است. نشان دهید که چگونه هر محصول را به صورت دستی درست می کنید یا چگونه مواد تشکیل دهنده خود را تهیه می کنید. هرچه بیشتر بتوانید مشتریان خود را در فرآیند خود مشارکت دهید، سرمایه گذاری آنها در محصول یا خدمات شما بیشتر خواهد شد.

ویدیوی گواهی مشتری

یک راه عالی برای جذب کسب و کار جدید این است که مشتریان فعلی برند شما را برای شما بفروشند. وقتی مشتریان بالقوه می بینند که مشتریان فعلی شما چقدر مشتاق و پرشور هستند، احتمالا تصور می کنند که همان تجربه را خواهند داشت. به مشتری نشان دهید که از محصول استفاده می کند یا داستانی بی‌نظیر را تعریف می‌کند که چگونه بدون شما نمی توانست این کار را انجام دهد. این چیزی است که مشتریان جدید را در مورد برند شما هیجان زده می کند و البته، گنجاندن بهترین مشتریان شما بهترین راه برای نشان دادن میزان قدردانی شما از آنها است.

فیلم پرتره کارمند

به جای یک عکس از سر و تصویر کوتاه در وب سایت در مورد رهبران شرکت شما، پرتره های ویدئویی کوتاه می تواند به مخاطبان شما کمک کند تا در انسانی ترین سطوح با تجارت شما درگیر شوند. این یکی از بهترین انواع فیلم تبلیغاتی است.

این ویدیوها قلب و روح شرکت شما را با نشان دادن اینکه «افراد بالادست» فقط برای کسب درآمد نیستند، بیان می‌کنند. آنها علاقه واقعی به برند، کسب و کار خود و جامعه ای دارند که به آنها خدمت می کنند. این امر به ویژه برای مشاغل کوچکی که ریشه در جوامع کوچک دارند و به دنبال تعامل عمیق تر با جامعه خود یا گسترش خارج از آن هستند مفید است.

سری وب

مفهوم سازی و تولید مجموعه های وب احتمالاً دشوارترین دسته از این دسته ها هستند، اما آنقدر سرگرم کننده و منحصر به فرد هستند که نمی توانیم تولید آنها را توصیه نکنیم. به اینها به عنوان ویدیوهای کوتاه و اسکریپتی فکر کنید که در کسب و کار و نام تجاری شما اتفاق می افتد یا حول آن می چرخد.

یک کارخانه لبنیات محلی می‌تواند سریالی به نام شیرمرد که ماجراهای یک راننده تحویل دهنده را شرح می‌دهد بسازد. یا یک فروشگاه خودرو می تواند سریالی در مورد شیطنت های مکانیک بسازد. زمان اجرای هر ویدیوی سریال باید بسیار کوتاه باشد تا فالوورهای شبکه های اجتماعی شما برای تماشای شاهکارهای جدید شما بمانند. همچنین، محتوا به صورت سریالی است.

مینی مستند

مینی مستند که یکی از انواع فیلم تبلیغاتی است زمانی اتفاق می افتد که یک ویدیو پشت صحنه و یک ویدیو فرهنگ شرکت با هم جمع شوند. یک مستند کوتاه، کسب و کار شما را در یک دوره زمانی با نگاهی عمیق به افراد، استعدادها و عملیاتی که در آن انجام می شود، نشان می دهد.

انواع فیلم تبلیغاتی

اگر چندین برند در آن گنجانده شود، پایگاه مشتری آنها با پایگاه مشتری شما تبلیغ می شود و یک برد برای همه ایجاد می شود. به یاد داشته باشید، باید با این فیلم مانند یک فیلم رفتار کرد، نه یک ویدئوی معمولی. یک نمایش برتر برگزار کنید، که باعث ترویج بیشتر برند شما و ایجاد مشتریان جدید می شود و بعد از آن، آن را به صورت آنلاین پخش کنید تا همه ببینند.

فیلم کوتاه

بیایید از ویدیو و انتقال به فیلم (الزاماً نه فیلم سلولوئید) فاصله بگیریم. یکی از شکل های خلاقانه انواع فیلم تبلیغاتی این است که برند خود را در یک فیلم کوتاه جاسازی کنید. درست است، یک فیلم کوتاه با شخصیت ها و یک داستان.

تنها دلیلی که هر تهیه کننده ویدیویی تجاری که من تا به حال تماشا کرده ام، برای ساختن آگهی‌های بازرگانی کار می کند، این است که برای ساخت فیلم کار می کنند. بنابراین به آنها این فرصت را بدهید که یک فیلمنامه بنویسند، یک یا دو بازیگر محلی را انتخاب کنند و یک فیلم کوتاه بسازند که حول محور انواع فیلم تبلیغاتی شما می چرخد. برای مثال، یک استودیوی یوگا می تواند محیطی برای رام کام باشد یا یک فروشگاه خرده فروشی بوتیک می‌تواند داستانی درباره پسری داشته باشد که تلاش می کند هدیه ای مناسب برای تولد مادرش پیدا کند.

یک امتیاز اضافی برای تولید یک فیلم کوتاه این است که می توانید اولین نمایش را داشته باشید. مقداری پاپ کورن بیرون بیاورید و بازیگران، خدمه و افراد زیادی را از فهرست ایمیل کسب و کارتان دور هم جمع کنید تا فیلم را برای اولین بار در صفحه ای بزرگ به اشتراک بگذارید.

انواع ویدئو برای انواع پروژه ها

مهم نیست که چه کاری برای کسب و کار خود انجام می دهید؛ چه تبلیغ یک محصول، اشتراک گذاری دیدگاه خود یا ارتباط با مشتریان، محتوای ویدیویی با کیفیت بالا و حرفه ای می تواند همه این کارها را انجام دهد. شروع به تولید انواع فیلم تبلیغاتی برای جلب توجه مخاطبان خود کنید و برند خود را به روشی پویاتر بسازید.

مطالعه شود: جذب مشتری از راه فیلم تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *