ساخت فیلم صنعتی

فـرآیــنـد سـاخـت فیلم صنعتی چیست؟

فیلم یا مستند صنعتی در حقیقت ویدیویی است مراحل تولید یک محصول را به طور کامل نشان می دهد . علاوه بر مراحل تولید می تواند شکل گیری خط تولید و گسترش آن ، تیم متخصص ، محیط اداری ، توزیع و بازاریابی و غیره را نشان خواهد داد . البته در نظر داشته باشید که این نوع فیلم ها تنها شامل خط تولید یک محصول نمی باشد . مشاهده فیلم ها برای شما همانند بازدید از کارخانه ، آشنایی با تاریخچه آن ، مراحل کار و غیره خواهد بود . شما می توانید در ساخت همچین فیلم هایی با مخاطبان خود در رابطه با موضوع فیلم صحبت کنید ، به علاوه می توانید صدای مربوط به فیلم را به صورت پادکست صوتی بسازید و در رادیو مورد استفاده قرار دهید . در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با ساخت فیلم صنعتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . امیدواریم با مطالعه این مطلب آگاهی شما در این زمینه کامل شود . با ما همراه شوید…

برای بازدید از نمونه کارها کلیک کنید

قیمت ساخت فیلم صنعتی

در صورتی که قصد ساخت فیلمی از کار خود دارید را دارید قبل از هر کاری بهتر است از هزینه های آن مطلع شوید ، اگر تمایل به ساخت فیلم صنعتی با قیمت مناسب را دارید می توانید صرف هزینه های کمتر و به صرفه ، فیلم برداری صنعتی و تبلیغاتی را اجرا و تولید نمایید . بدین ترتیب تیم عکاسان صنعتی و تبلیغاتی ما با به کار گیری از تجهیزات حرفه ای از محصول صنعتی یا مکان مورد نظر شما عکس صنعتی تهیه خواهد کرد و در نهایت با استفاده از نرم افزارهای مدرن اقدام به ساخت این فیلم با کیفیت و جذاب می نمایند . با توجه به موارد ذکر شده می توانید هزینه های ساخت این مدل فیلم  را به میزان قابل توجهی کاهش دهید . مجموعه ما با استفاده از تجهیزات فنی و بدون واسطه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد .

برای بازدید از نمونه کارها کلیک کنید

مزایای ساخت فیلم صنعتی :

۱.با ساخت فیلم های تبلیغاتی و صنعتی برای شما فرصتی ایجاد می شود تا مزایای خاص و منحصر به فرد شرکت را نمایش دهید و در رابطه با محصولات و خدماتی که نمی توانید به طور مستقیم نمایش دهید مانند نظم کاری ، تیم متخصص و کنترل کیفیت ، اطلاعاتی را شرح دهید .
۲.می توانید برای مشتریان خود فرصتی را ایجاد کنید که به صورت غیر حضوری از بخش های مختلف شرکت یا کارخانه شما و نحوه ارائه خدمات یا تولید محصولات بازدید کنند .
۳.با ساخت فیلم های قدرتمند و حرفه ای می توان با در اختیار گذاشتن آن نزد مشتری ، شریکان تجاری و همکاران ، افراد مختلف را جذب نمود .
۴.با ساخت این فیلم ها می توان تقاضا برای محصولات و خدمات شرکت را افزایش دهید ، در حقیقت تاثیر به سزایی در فروش محصولات شما خواهد داشت .
۵.برای نمایش در سمینارها ، همایش ها و نمایشگاه های مختلف می توان از فیلم صنعتی استفاده نمود .
۶.با بهره گیری از گویندگان می توانید مزایای خاص محصول و خدمات را برای مخاطبان شرح دهید .
۷.با سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی موجب افزایش اعتبار و جذب اعتماد مشتری خواهید شد .
۸.در ذهن مشتری و شرکای تجاری حس متفاوتی را نسبت به محصولات خود ایجاد خواهید کرد .
و…

فـرآیــنـد سـاخـت فیلم صنعتی چیست؟

فیلم یا مستند صنعتی در حقیقت ویدیویی است مراحل تولید یک محصول را به طور کامل نشان می دهد . علاوه بر مراحل تولید می تواند شکل گیری خط تولید و گسترش آن ، تیم متخصص ، محیط اداری ، توزیع و بازاریابی و غیره را نشان خواهد داد . البته در نظر داشته باشید که این سبک از فسلم ها تنها شامل خط تولید یک محصول نمی باشد . مشاهده این مدل فیلم ها برای شما همانند بازدید از کارخانه ، آشنایی با تاریخچه آن ، مراحل کار و غیره خواهد بود . شما می توانید در ساخت این فیلم ها با مخاطبان خود در رابطه با موضوع فیلم صحبت کنید ، به علاوه می توانید صدای مربوط به فیلم را به صورت پادکست صوتی بسازید و در رادیو مورد استفاده قرار دهید . در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در رابطه با ساخت فیلم صنعتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . امیدواریم با مطالعه این مطلب آگاهی شما در این زمینه کامل شود . با ما همراه شوید…

برای بازدید از نمونه کارها کلیک کنید

استودیو تبلیغاتی گندم با ارائه خدماتی همچون معرفی صنعت، معرفی خدمات و محصولات صنعتی و همچنین از همه مهم‌تر جذب مخاطبین خاص انتخابی درست و مناسب برای برآورده سازی نیاز شما متقاضیان و مدیران مدبر و آگاه می‌باشد. استودیو تبلیغاتی گندم مجموعه شما راهمانند خوشه گندمی سرسبز و پربار رشد می‌دهد‌ و درفضای تبلیغاتی مجموعه، صنعت و خدمت شما را اطلاع رسانی می‌نماید. استودیو تبلیغاتی گندم با تولید فیلم صنعتی محصولات و خدمات و برند و نام شما و مجموعه تان را در آگهی های تلویزیونی و حتی کلیه رسانه های اجتماعی به نمایش می‌گذارد. جلب رضایت و اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان محصولات و‌خدمات شما مهم ترین هدف استودیو تبلیغاتی گندم می‌باشد.

تعریف فیلم صنعتی

در ابتدا از نظر صاحبان هنر وسینما فیلم سازی و مستندسازی خود یک صنعت محسوب می‌شود و درواقع هنگامی که فیلمی درجهت معرفی یک صنعت، کارخانه و‌ حتی کارگاه و محصولات و خدمات یک مجموعه ساخته می‌شود نام فیلم صنعتی بر روی آن گذاشته می‌شود که مجموعه ای از تصاویر است  که پشت سر هم و بصورت پیوسته فیلم برداری می‌شوند و این تصاویر هم با کلام و هم بدون کلام و همراه با یک موسیقی متناسب با محصول و‌تصاویر به نمایش گذاشته می‌شوند که باید سعی شود هردو صورت طوری تهیه و تنظیم شوند که اثر گذاری مطلوبی داشته باشد و استاتیک ایجاد کنند. استودیو تبلیغاتی گندم بیان می‌‌دارد که با گرفتن چند عکس و ردیف کردن آنها در پست سر هم فیلم صنعتی به هیچ‌وجه ساخته نمی‌شود. فیلم صنعتی همانطور که اسمش پیداست بیانگر داستان یک صنعت، حرفه و کسب و کار است و حتی داستان موفقیت یک مدیر و یک فرد موفق است که توانسته است با برداشتن قدم های سخت و محکم و تلاش و پشت کار موفقیت و دستاوردهایش را به رخ تمام افراد جامعه و حتی مردم جهان بکشاند.این کار می‌تواند آنقدر اثر گذار و‌مطلوب باشد که در تمام کشورهای دنیا حتی به انواع زبان های موفق به نمایش گذاشته شود و جذب مخاطب کند.این کار بدین خاطر ساخته می‌شود که همیشه نمیتوان حاصل و نتیجه و محصول یک صنعت یا یک‌ خط تولید را با یک نگاه و تبلیغ ساده شناخت و به ارزش آن پی برد و باید تمام تلاش ها و برنامه هایی که در پشت صحنه اتفاق می‌افتد و مردم مشتاق دانستن آن هستند را به نمایش گذاشت. هنگامی که محصولات و خدماتی در یک مجموعه تولید می‌شود از روش تولید و حتی مکانی که کار تولید در آن انجام می‌شود کسی به جز رئیس کارخانه و کارکنان خبر دار نیستند و شما می‌توانید با تهیه فیلمی از اجرا و‌مراحل تولید محصولات و خدمات کلیه مراحل و خطوط تولید جلب اعتماد مشتریان را بدست آورید. البته این فیلم در صورتی راه موفقیت شما را هموار می‌سازد که تمام قوانین و اصول بصورت شفاف و صادقانه بیان گردد. امروزه با پیشرفت علم و صنعت و تکنولوژی ساخت این چنین فیلم هایی بسیار مهم و حائز اهمیت شده است و هر ساله درسطح شهرهای بزرگی همچون تهران و اصفهان جشنواره های فیلم‌ها و مستند‌های صنعتی برگزار می‌گردد. استودیو تبلیغاتی گندم با درست کردن و تولید این سبک از کارها در مورد هر نوع کسب و کاری به زبان ساده و‌ مؤثر درخواست متقاضیان و مدیران انواع حرفه ها را انجام می‌دهند. حال ممکن است کسب و کار شما مجموعه ای بسیار کوچک باشد مانند ساخت یک فیلم خوب از یک فروشگاه فرش و یا اینکه تولید یک کتر قوی از یک‌ کسب و کار بزرگ و پیشرفته و وسیع باشد مانند کارخانه های بزرگ تولید انواع محصولات لبنیاتی.

تعریف فیلم صنعتی

مراحل تولید فیلم صنعتی

تولید همچین فیلم هایی با به تصویر در آوردن مراحل مختلف یک محصول یا صنعت انجام می‌گیرد. ساخت فیلم ازمرحله تأمین مواد اولیه تا رسیدن به محصول نهایی و عکس العمل مصرف کننده را بازگو می‌نماید. هنگام تولید همچین فیلمهایی باید کلیه نکات برجسته و درخشان و متمایز را شناسایی کنیم و برای ایجاد مزیت رقابتی از آنها استفاده نماییم. در تولید این سبک از کارها حتی می‌توانیم مراحل ساخت یک کارخانه یا مؤسسه یا کارگاه تولیدی را به نمایش درآورده و موجب جلب رضایت مخاطبین بگردیم. جهت ساخت یک همچین کار حرفه ای و مؤثر باید یک تحقیق و پیش زمینه ای از مجموعه، سازمان یا کارخانه ای که می‌خواهیم در مورد معرفی محصولات  و خدماتشان و خط تولیدشان فیلم بسازیم انجام دهیم زیرا مهم ترین قسمت فیلم سازی و مستند سازی تحقیق می‌باشد هرچه تحقیقات کامل تر و‌جامع تر باشد فیلم صنعتی پربارتر و جذاب تری ساخته می‌شود.بعد از انجام تحقیقات گروه فیلم ساز در محل مورد نظر حاضر می‌گردد و با تحقیق میدانی و وسیع تر و صحبت با رئیس و‌مؤسس ازمجموعه مورد نظر آشنایی بیشتری پیدا می‌کند و اطلاعات جامع تری جهت ساخت فیلم جمع آوری می‌کنیم البته هدف اصلی پیدا کردن نکاتی است که باعث رضایت و جلب مشتریان می‌گردد. اکنون با توجه به تکمیل پرونده ساخت فیلم داستان سازی می‌کنیم و فیلم نامه و متنی که باید براساس نوع کالا نوشته شود تنظیم می‌گردد. درساخت فیلم صنعتی شعار مدیران و مسئولان مجموعه حتما گنجانده می‌شود. مجموعه فیلم برداری جهت تنظیم دوربین ها و صدا برداری و آماده کردن تجهیزات دیگر در مجموعه حاضر می‌شوند و با مشخص شدن روز فیلم برداری با کلیه تجهیزات و وسایل لازم در محل مورد نظر حاضر می‌گردند. همانطور که گفته شد متن نوشته شده بسته بنوع کالا و خدمات بر روی متن صدا گذاری می‌شود. ساخت فیلم و مستند صنعتی هم مانند تمام فیلم های دیگر نیازمند تدوین است و کلیه تصاویر و متنی که ضبط شده است و نام و لوگوی و آرم مجموعه مورد تدوین و‌جایگذاری قرار می‌گیرند. بصورت کلی میتوان گفت فیلم نامه نویسی، کارگردانی، فیلم برداری، تدوین و گویندگی و در نهایت کنترل و رسیدگی به پروژه ساخته شده در حال اجرا چند رکن اصلی مراحل تولید فیلم صنعتی می‌باشند.

استودیو‌ تبلیغاتی گندم می‌داند آهنگ متن خود به تنهایی اگر درست و به جا انتخاب شود تأثیر بسیار زیادی بر روی جلب اعتماد مشتریان می‌تواند داشته باشد پس با انتخاب آهنگی درست ریتم بهتر و خوشایندی را به فیلم می‌دهیم. صداگذاری با کیفیت بسیار بالا و‌جذاب و هماهنگ با گفتار متن از مزایای استودیو ما می‌باشد. معرفی مسئولین و مالکین و کارآفرینان مجموعه مورد نظر به سلیقه و انتخابتان و با طرح های بسیار زیبا انجام می‌شود. درنهایت نسخه پایانی با توجه به بهترین شکل ممکن در اختیارتان قرار خواهد گرفت. انتخاب صداگذاری و آهنگ مناسب برای تولید های صنعتی که بصورت کمدی و طنز نیز ساخته می‌شوند بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

مراحل تولید فیلم صنعتی

تعرفه ساخت فیلم صنعتی

ساختن این سبک از فیلم هایی که  به هیچ وجه شبیه هم نیستند و هر کدام شرایط خاص و گوناگونی دارند ممکن است تولید همچین فیلم هایی از یک حرفه و صنعت کوچک باشد یا اینکه پروژه تولید فیلم صنعتی مربوط به یک سازمان یا کارخانه بزرگ باشد در نتیجه تعرفه و هزینه فیلمها هم با هم تفاوت پیدا می‌کند. هر فیلم با توجه به نوع و تایم معرفی محصولات و مجموعه تعرفه ساخت متفاوت دارد. تعرفه یک فیلم صنعتی در مورد نکات برجسته و معرفی تشویق نامه ها و معرفی و‌صحبتهای مدیرعامل و‌مسئولان با یک فیلم صنعتی که فقط به معرفی خط  تولید و کارخانه  و نوع محصول می پردازد متفاوت خواهد بود. زمان اکثر فیلمهای صنعتی حدود پنج الی ده دقیقه و گاهی اوقات کمتر هم می‌شود بسته به زمان فیلم هزینه و تعرفه فیلم هم کم و زیاد می‌شود. همچنین نوع تجهیزات در فیلم برداری هم تعرفه ساخت انواع فیلم های صنعتی را متفاوت می‌سازد. بصورت کارشناسی می‌توان گفت هزینه تولید یک فیلم صنعتی به شرایط کارخانه و مجموعه ای که فیلم از آنجا ساخته می‌شود واستفاده از جلوه های ویژه کامپیوتری و نوع خدمات حرف ای در تدوین فیلم بستگی دارد. قبل از ساخت فیلم در مورد کلیه مطالب و انواع خدمات در فیلم سازی صنعتی از طرف استودیو تبلیغاتی گندم حتما بیان می‌گردد تا انتخابی درست و آزادانه را داشته باشید. شما مدیران کاربلد و آگاه با برقراری تماس با استودیو تبلیغاتی گندم میتوانید از مشاوره رایگان و حتی در خواست جلسه حضوری بهره مند گردید و با صحبت حضوری و اعلام نیاز خود و راهنمایی و جمع بندی نهایی از تولید یک فیلم صنعتی مطلوب از تعرفه و قیمت ها هم مطلع شوید.

تعرفه ساخت فیلم صنعتی

تولید فیلم صنعتی چقدر زمان بر است

تولید انواع فیلم های صنعتی بسته به محیط و‌مجموعه متقاضی ، بزرگ و کوچک بودن کارخانه یا کارگاه، داشتن انواع خطوط تولید و فرآیندهای در حال اجرا و هماهنگی مدیران با مجموعه فیلم برداری بر زمان ساخت فیلم صنعتی تأثیر گذار می‌باشد. کوچک و بزرگ بودن کسب و کار و اینکه تقاضای مسئولین از تولید فیلم صنعتی چه چیزهایی می‌باشد زمان ساخت و تولید کوتاه و بلند می‌کند. در بعضی مواقع مدیر عامل دوست دارد چند دقیقه ای با بیان مطالبی بیننده و‌مشتری را جلب نماید و یا اینکه از همان ابتدای ساخت سازمان و مجموعه اش با تولید کنندگان فیلم صنعتی قرارداد بسته و از صفر تا صد پروژه اش را دوست دارد که در فیلم بگنجاند پس بالتبع زمان بیشتری را جهت تولید فیلم نیاز دارد. استودیو تبلیغاتی گندم با داشتن کادری مجرب و حرفه ای و داشتن کلیه امکانات سعی می‌کند با طی کردن کمترین زمان ممکن بهترین و با کیفیت ترین فیلم صنعتی را در اختیار متقاضیان قرار دهد تا با ارائه و پخش فیلم آشنا و‌معرف حضور افراد جامعه گردند. شاید یک سری استودیوهای تولید فیلم بیان کنند ما در زمان بسیار کوتاهی فیلم صنعتی را به شما تحویل می‌دهند ولی فراموشتان نشود خروجی کار باید با کیفیت باشد و در پشت صحنه آن افکاری قوی و هدفمند پروژه را برنامه ریزی کنند و اگر حتی زمان بیشتری جهت ساخت و تولید نیاز دارد صبورانه به یک کار موفق و هدفمند فکر کنند.

تولید فیلم صنعتی چقدر زمان بر است

فیلم صنعتی جهت پخش در تلویزیون

تلویزیون بهترین و بزرگترین رسانه ای است که با استفاده از آن می‌توانیم فیلم های صنعتی را در معرض دید عموم قرار دهیم و نتیجه مطلوبی کسب نماییم پس نتیجه می‌گیریم که جهت ساخت فیلم های صنعتی و نمایش آن در تلویزیون باید کیفیت فیلم را از نظر بصری و دیدنی و رساندن و انتقال پیام را بالا ببریم. همه ما نباید فراموش کنیم و از این موضوع غافل شویم که تلویزیون در بین تمام رسانه های دیجیتال بیشترین بازدید کننده دارد پس باید کلیه امکانات را در تولید فیلم صنعتی به کار ببریم تا بتوانید در بین رقبا خوش بدرخشید و چراکه مسلما رقبای شما هم آرام ننشسته اند و در صدد معرفی محصولات و خدمات خود هستند. امروزه بد یا خوب روزنامه ها و مجلات دیگر خوانندگان زیادی ندارند وتلویزیون توانسته است مخاطبین زیادی را به خود اختصاص دهد. اکنون این سؤال در ذهن مخاطبین ایجاد می‌شود که یک تبلیغ صنعتی و یک فیلم صنعتی عالی و مؤثر چگونه بوجود می‌آید ؟ در ابتدا بحث و تبادل نظر و پیگیری و‌جویا شدن راهکارهای مناسب و نوشتن یک سناریوی مطلوب و ارزشمند مهم می‌باشد و در رأس آن وجود یک کارگردان با تجربه و ماهر که بتواند از هوش خود بهره بگیرد و با استفاده از کلیه امکانات موجود و تجهیزات یک فیلم صنعتی و تبلیغاتی را بسازد.

فیلم صنعتی جهت پخش در تلویزیون

متقاضیان و مشتریان تولید فیلم صنعتی

اولین متقاضیان و‌مشتریان تولید فیلم صنعتی در ابتدا اکثرا کارخانه های مواد غذایی بودند و با رشد نگرش و اهداف بلند افراد جامعه، شرکتهای خدماتی و مؤسسات مالی و اعتباری و انواع بیمه ها جهت جلب و اعتماد مشتری، تولید کنندگان و تأمین کنندگان سیستم های نظارتی و امنیتی، شرکتها و سازمانهای خودرو سازی، کارخانه های مواد غذایی و تولید کنندگان پوشاک و وسایل بهداشتی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع و پالایشگاهها و سکوهای نفتی و اعلام پروژه ها و جلب سرمایه، آژانس های مسافرتی هوایی و ریلی و ارائه خدمات ریلی و هوایی مسافربری، سالن های پذیرایی و رستوران ها  و مراکز و پاساژهای معتبر و بزرگ خرید انواع کالاها، صنعت فرش و موکت، تولید کنندگان انواع وسایل برقی منزل، خدمات آموزشی و آموزش گاه ها و .. از جمله متقاضیان و مشتریان تولید فیلم صنعتی هستند زیرا می‌دانند امروزه پیشبرد اهداف سازمان ها و مجموعه های صنعتی و ارائه راهبردهای موفق و مؤثر بوسیله ساخت و اجرای یک تیزر و مستند خوب محقق می‌گردد.

متقاضیان و مشتریان تولید فیلم صنعتی

مزایای تولید فیلم صنعتی

درگذشته اکثرا کارخانه ها و مجموعه های بزرگ با پرسنل و تعداد کارکنان بالا بدنبال تولید فیلم صنعتی و معرفی مجموعه و محصولات و خدمات خود اقدام می‌کردند ولی امروزه خوشبختانه صنایع و‌مشاغل کوچک هم با تعداد محدود پرسنل به این باور رسیده اند که می‌توانند جهت رشد و ترقی اقدام به ساخت و تولید فیلم صنعتی نمایند. تولید فیلم صنعتی باعث آشتی و ایجاد صمیمیت و اطمینان میان تولید کننده و مصرف کننده می‌شود مخصوصا هنگامی که مدیر عامل مجموعه با صداقت و راستگویی کلیه راه های رسیدن به یک محصول خوب را برای مصرف کنندگان و بینندگان شرح می‌دهد‌. تولید فیلم صنعتی باعث می‌شود مشتریان کالا و محصولات و‌خدمات مجموعه شما  با هر سطح و طبقه ای و هر اندازه علم و دانشی جلب و جذب  گردند و‌ فرهنگ اعتماد سازی راحت تر صورت پذیرد. فیلم صنعتی به مانند یک بازدید علمی از مجموعه یا کارخانه و فرآیندهایش باعث می‌شود یک رابطه هدفمندی بین مجموعه داران و‌مشتریان ایجاد گردد. شما با وقت گذاشتن و صرف کردن مقداری هزینه می‌توانید صحبتهای خود را از نوع و‌کیفیت محصول خود بیان کنید و در میان رقبا برتر بودنتان را بازگو نمایید. بزرگترین مزیتی که تولید فیلم صنعتی برای سازمان مورد نظر به همراه خود می‌آورد رشد تجاری و رشد اقتصادی خواهد بود.

نکات مهم و تأثیر گذار در تولید فیلم صنعتی

تولید فیلم های صنعتی جزء عواملی مؤثر بین کسب و کار و ارتباط دادن آن با مشتریان و متقاضیان کالا می‌باشد. با تولید فیلم های صنعتی جذاب می‌توانید برند مجموعه تان را معرفی و مطرح کنید و توسعه برند بالتبع موجب افزایش فروش می‌شود. افزایش فروش باعث قدرتمند شدن مجموعه و رونق و‌ وسعت کسب و کار می‌گردد. هنگامی که کسب و کار رونق پیدا کند نیروی نیازمند به کار بیشتر استخدام می‌شوند و جامعه رو به رشد می‌رود و پایه های اقتصاد محکم‌تر می‌گردد. پس تولید و ساخت یک فیلم صنعتی خوب و مؤثر آثار مثبت زیادی را به همراه خود می‌آورد و یک فیلم صنعتی پر محتوا آینده مجموعه ای را رقم می‌زند.  عواملی همچون تجربه افراد متخصص و حرفه ای و داشتن خلاقیت و طرح ایده های جذاب جهت جذب افراد جامعه و مخاطبین بسیار مهم می‌باشد. گروه تولید کننده فیلم صنعتی باید بتواند در یک تایم کوتاه پیام اصلی را به بینندگان و شنوندگان انتقال دهد. در تولید فیلم های صنعتی مسلما استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته کمک بسیار شایانی به ساخت فیلم می‌کند که استودیو تبلیغاتی گندم کلیه تجهیزات مدرن و پیشرفته و افراد متخصص و حرفه ای را که در تولید فیلم صنعتی بسیار مؤثر هستند در بردارد. استودیو تبلیغاتی گندم با بینش آینده نگری و فکر خلاق فیلم های صنعتی را تولید می‌کند که آثار مثبت ماندگاری را برجای بگذارد و در فکر کلیه افراد جامعه ذهنیتی زیبا و ماندگار را تداعی کند.

تجهیزات مورد استفاده در تولید فیلم صنعتی

تجهیزات مورد استفاده جهت تولید فیلم صنعتی همانند ساخت انواع فیلم های دیگر می‌باشد. تولید فیلمهای صنعتی جذاب و ماندگارنیازمند یک کارگردانی خوب و بودجه کافی می‌باشد. استفاده از گویندگان خوش صدا و آشنا به صنعت مورد نظر هم جز تجهیزات مورد استفاده در تولید فیلم صنعتی می‌باشد. استفاده  از وسایلی همچون دوربین ویدیوئی، پایه دوربین، کیت نور پردازی، میکروفون، نورد دوربین، بوم صدا، کابل صوتی، بازتاب دهنده نور، حافظه ضبط فیلم، استفاده از هلی شات و‌ پهباد جهت تولید عکس ها و فیلم های هوایی

تجهیزات مورد استفاده در تولید فیلم صنعتی

تفاوت ساخت فیلم صنعتی با تیزر تبلیغاتی

ساخت فیلم صنعتی با تیزر تبلیغانی تفاوت های بسیار زیادی دارد که در اینجا استودیو تبلیغاتی گندم سعی می‌کند با بیانی ساده اطلاعاتی رابه شما مخاطبین ارائه نماید. مهم ترین تفاوت فیلم صنعتی و تیزر تبلیغاتی در مدت زمان تولید و مدت زمان پخش آن است. حدودا زمان پخش تیزر تبلیغاتی ۱۵ ثانیه یا حتی کم تر هم می‌باشد در صورتیکه فیلم صنعتی کمتر از ۳ دقیقه نمی‌تواند باشد. در تولید فیلم صنعتی کلیه مراحل از تولید کالا، خدمات ، محصولات و مواد اولیه و حتی تاریخچه شکل گیری محموله نمایش داده می‌شود و تمام مواردی که بازگو کننده موارد مهم و مثبت جهت تبلیغ در مجموعه می‌شود را نمایش می‌دهد. فیلم صنعتی با نماهنگ آرام و ملایمی تاریخچه سازمان را و تمام بخش های تولید کالا از ابتدا تا انتها را به نمایش می‌گذارد. تیزر تبلیغاتی فقط در مدت کوتاهی به معرفی نام محصول می‌پردازد ولی فیلم صنعتی کامل کننده تیزرهای تبلیغاتی است. در تیزرهای تبلیغاتی نیروی متخصص و کارکنان سازمان نشان داده نمی‌شوند در صورتیکه در تولید فیلم های صنعتی به غیر از معرفی خط تولید  و نمایش نیروهای متخصص و کارکنان، تمامی افتخارات و لوح تقدیرهای کسب شده و پیشرفت ها و چشم اندازه‌هایی را که دارد همگی نمایش داده می‌شوند. فیلم های صنعتی در محیط های صنعتی و کارخانه ها ساخته می‌شوند ولی جهت ساخت تیزرهای تبلیغاتی جهت معرفی محصول نیازی به حضور در محل تولید محصول و محوطه صنعتی نمی‌ باشد و حتی در محیط خود استودیو هم می‌توان به ساخت تیزر تبلیغاتی پرداخت.

استودیو تبلیغاتی گندم کلیه برنامه های تبلیغاتی از تیزرهای تبلیغاتی، تولید فیلم صنعتی، تولید فیلم تبلیغاتی و موشن گرافیک را با بهترین نتیجه و بازخورد انجام می‌دهد. کادر حرفه ای و‌متخصص استودیو تبلیغاتی گندم مهم ترین نیاز مشتری را سرلوحه تمام امورش قرار داده و با کمال میل به درخواست مشتریان و متقاضیان گوش فرا می‌دهد تا رضایت کاملشان را بدست آورد. متقاضیان و مخاطبان باید بدانند بین این چهار گزینه تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد و زمان تولید و مدت زمان پخش و اجرا و هزینه تولید هر کدام با دیگری متفاوت می‌باشد.  تیزرهای تبلیغاتی بصورت کوتاه و با معرفی نوع و نام محصول خاتمه می‌یابند و مدت زمان کوتاهی را به خود اختصاص می‌دهند. اولین راه ورود به مجموعه بازاریابی ساخت فیلم تبلیغاتی می‌باشد. موشن گرافیک در واقع همان نمایش انیمیشن و تبلیغ صنعت و کسب و کار می‌باشد. تولید فیلم صنعتی هم مربوط به کلیه موارد مجموعه می‌شود و کلیه مراحل از انتخاب مواد اولیه مرغوب و با کیفیت گرفته تا محصول نهایی و با کیفیت را شامل می‌شود.