قالب های پر کاربرد در تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

اگر به جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام فکر می کنید و برای آن راه حلی ندارید باید بتوانید تصاویر با کیفیتی را به نمایش بگذارید. می خواهیم در این مقاله برخی از قالب های تیزر تبلیغاتی اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. این قالب ها با برنامه After Effects آماده می شوند و شما می توانید آن ها را طراحی کنید.

ثبت لحظات در تیزر تبلیغاتی اینستاگرام

گاهی در سفر یا تفریح خود نیاز به الگوهای مختلف جهت تصویر برداری دارید و یکی ازبرنامه هایی که می تواند به شما کمک کند، Envato Elements است. برنامه Envato Elements جهت ساختن تیزر تبلیغاتی اینستاگرام هم می تواند به شما کمک کند و منابع و الگو های بسیاری در اختیارتان می گذارد اما برای دریافت همه الگو ها نیاز به خرید اشتراک دارید و با این کار می توانید خلاقیت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام خود را بالا ببرید تا بازدید بیشتری داشته باشد؛ در نتیجه فالورهای شما افزایش می یابند.

قالبت های مختلف برای ساخت تیزر اینستاگرام

  • ویدیوی تبلیغاتی سریع اینستاگرام

با استفاده از الگوی آسان  Instagram Promotionبرای افترافکت، مخاطبان خود را افزایش دهید. این الگوی تیزر تبلیغاتی اینستاگرام، ظاهری مینیمال دارد تا بتوانید اینستاگرام خود را با سبکی خاص به نمایش بگذارید. شما به هیچ پلاگینی نیاز نخواهید داشت، و در صورت گیر کردن، یک ویدیوی راهنما در آن گنجانده شده است.

  • تبلیغ پروفایل اینستاگرام

Instagram Profile Promo به راحتی قابل ویرایش است و به شما امکان می دهد متن را روی تصاویر ویدیوی خود قرار دهید. اگر به دنبال تیزر تبلیغاتی اینستاگرام در IGTV هستید، این یک انتخاب عالی است.

  • جعبه ابزار اینستاگرام

با هفت بنر متحرک منحصر به فرد برای حساب شخصی یا حرفه ای اینستاگرام شما، Instagram Toolkit بهترین انتخاب است. تغییر رنگ ها و چیدمان این بنر ها می تواند به دست خود کاربر باشد و هر مدلی که در نظر دارد را به کار برد.

  • استوری اینستاگرام

Instagram Stories دارای طراحی و انیمیشن حرفه ای است، با پس زمینه های خلاقانه گل و گزینه های زیادی برای ایجاد استوری های خیره کننده در چند ثانیهجهت ارائه تیزر تبلیغاتی اینستاگرام.

  • Instagram Stories با چند تصویر شبکه

اگر دوست دارید تصاویر بیشتری به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، InstagramStories with Multi Image Grid را در افترافکت امتحان کنید. این قالب شامل هشت گزینه است که به شما امکان می دهد محتوای خود را در قسمت های خاصی بکشید و رها کنید.

۱۰ الگوی برتر ویدیوی تبلیغاتی در اینستاگرام از Envato Market

نامحدود خوب است، اما اگر فقط یک الگو می‌خواهید، یا ترجیح می‌دهید آن‌ها را همانطور که نیاز دارید دریافت کنید، Envato Market جایی است برای شروع و شما می ‌توانید تنها برای آنچه نیاز دارید خرید کنید.

در اینجا برخی از بهترین قالب های تیزر تبلیغاتی اینستاگرام برای After Effects موجود در Envato Market آورده شده است:

  • Quick Instagram Promotion Video

تبلیغات اینستاگرام دارای ۱۹ مکان‌ نمای رسانه و متن است تا گزینه‌های زیادی را برای نشان دادن نمونه کارها در اختیار شما قرار دهد. برای استفاده از این قابلیت جهت ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام، به هیچ پلاگینی نیاز ندارید و پیوندی به فونت رایگانِ استفاده شده همراه با دانلود موجود است.

  • Unique Instagram Promo

با کیفیت فول اچ ‌دی، تبلیغ منحصر به فرد اینستاگرام، راهی سرگرم‌ کننده برای نشان دادن عکس‌ هایتان است. ویرایش آن به دلیل تایم کمی که دارد آسان است، بنابراین هر بار که نیاز به تجدید نظر در رابطه با تیزر تبلیغاتی اینستاگرام خود داشته باشید، عمری را صرف به روز رسانی آن نخواهید کرد.

  • Instagram Promo

برای After Effects CS4 یا بالاتر، استفاده از این دانلود آسان است و در صورت گیر کردن با یک آموزش ویدیویی همراه است. نگهدارنده‌ها مدت زمان ثابتی هستند که ممکن است محدود کننده به نظر برسند، اما احتمالاً زمان بیشتری را ارائه می کنند.

  • Instagram Promo

این پروژه با سه نسخه ارائه می شود که شامل ۱۴ قسمت نگهدارنده و ۱۱ عنوان است. پیوندی به فونت رایگان مورد استفاده در دانلود وجود دارد و برای استفاده از آن به هیچ پلاگینی نیاز ندارید.

  • Instagram New LooK

Instagram New Look دارای سه طول است: ۱۳ متغیر در ۴۲ ثانیه، ۲۵ قسمت نگهدارنده در کمی بیش از یک دقیقه و سپس یک نسخه طولانی با ۳۷ قسمت نگهدارنده که زمان آن یک دقیقه و نیم است. در صورت نیاز به کمک اضافی، یک آموزش همراه با دانلود وجود دارد.

Envato Market

  • Instagram Promo

سازگار با CS6 یا بالاتر، Instagram Promo یک پروژه به خوبی سازماندهی شده و سفارشی کردن آسان است. دارای ۱۷ متغیر رسانه، با ۱۰ مورد دیگر برای عناوین و پیوندی به فونت رایگان موجود است.

  • Creative Instagram Promo

تبلیغات خلاقانه اینستاگرام دارای ساختار کاملاً قابل ویرایش و سازماندهی شده ای است و همراه با آموزش PDF است. این پروژه دارای پنج صحنه است که هر کدام به اندازه کافی متفاوت است تا به تبلیغ شما علاقه و تنوع بیشتری بدهد.

  • My Instagram Promo

My Instagram Promo به عنوان یک پروژه فول اچ دی ارائه می شود که استفاده از آن برای تیزر تبلیغاتی اینستاگرام آسان است. رنگ ها قابل تغییر هستند و نیازی به پلاگین اضافی نخواهید داشت.

  • Slideshow Instagram

در این قابلیت فقط فیلم و متن خود را وارد کنید. دیگر نمی تواند از این آسان تر باشد. نمایش اسلاید اینستاگرام ترکیبی دلپذیر از عملکرد و سبک است که به شما امکان می دهد تیزر تبلیغاتی اینستاگرام خود را نشان دهید و لایک ها را تماشا کنید.

  • Instagram Promo

تبلیغ در ۳۵ ثانیه یک راه حل سریع و آسان برای تیزر تبلیغاتی اینستاگرام شما است. این یک سبک منحصر به فرد دارد و برای آن فاکتور شگفت انگیز اضافی ۴K موجود است.

 

مطالعه شود: نکات و ابزارهایی که برای ساخت تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام مناسب هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *