جذب مشتری از راه فیلم تبلیغاتی

فیلم تبلیغاتی

همیشه تماشای تصاویر برای اکثر افراد جذابیت بیشتری داشته و دارد. یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری، استفاده از تصاویر در تبلیغات است. فیلم تبلیغاتی هم به حد قابل توجهی در جذب مشتری تاثیر گذار بوده و است. اما نکات مهمی وجود دارد که با توجه به آن ها می توانید بهترین فیلم تبلیغاتی را بسازید پس با ما همراه باشید تا به بررسی این نکات بپردازیم.

گاهی با تماشای فیلم تبلیغاتی، بیننده وادار به خرید می گردد و قطعا فیلم تبلیغاتی به صورت حرفه ای و اصولی طراحی شده اما چگونه می توان فیلم تبلیغاتی حرفه ای ساخت تا به جذب مشتریان یک شرکت، سازمان، تولیدی یا فروشگاه منجر شود؟

قابلیت فیلم در تبلیغات

فیلم تبلیغاتی سودآور است، اما همیشه سازنده نیست. مطالعات اخیر نشان می دهد که استقرار استراتژیک فیلم تبلیغاتی با تکنیک های روانشناسی خاص می تواند تبدیل ها را تا ۱۰٪ افزایش دهد. فیلم تبلیغاتی ترافیک سایت شما را بالا می برد و اکثر افراد به فیلم های تبلیغاتی کوتاه علاقه بیشتری نشان می دهند. پس توجه داشته باشید که فیلم تبلیغاتی شما زمان زیادی از مخاطب نگیرد و هدف را به سادگی به مخاطب نشان دهد.

تبلیغات از طریق فیلم

فیلم تبلیغاتی علاوه بر محیط وب سایت می تواند در فضاهای دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرد. برخی از شرکت ها که هنوز وب سایت خود را راه اندازی نکرده اند می توانند از این قابلیت استفاده کنند و در فضای مجازی فیلم تبلیغاتی خود را پخش کنند. قابلیت دیگری که فیلم تبلیغاتی دارد این است که می توان با آن کمپین های تبلیغاتی راه اندازی کرد و با توجه به علایق مشتریان و بینندگان پیش رفت.

برای اینکه فیلم تبلیغاتی برایتان سود آور باشد تعداد آن را بالا ببرید. می توان گفت فیلم تبلیغاتی پادشاه انواع تبلیغات است و اکثر افراد ترجیح می دهند با ویدئو های تبلیغاتی جذب محصول یا خدمات مورد نظر شوند.

نکات مهم در ساخت فیلم های تبلیغاتی

برای ساخت فیلم تبلیغاتی باید به برخی نکات توجه شود که به آن ها اشاره می کنیم:

  •     لوکیشن مناسبی را برای ساخت فیلم تبلیغاتی انتخاب کنید. فیلم تخیلی نسازید و واقعیت ها را در معرض تماشا بگذارید تا مخاطب آن را باور کند. به نور و شلوغی صحنه فیلم برداری هم فکر کنید که در حین آن به مشکل نخورید.
  •     تبلیغ تکراری نسازید زیرا مردم به دنبال تنوع هستند و باید در فیلم تبلیغاتی خود خلاقیت داشته باشید. می توانید از محیط ایده بگیرید اما حتما توجه داشته باشید که تکراری نباشد.
  •     مهم ترین قسمت ساخت فیلم تبلیغاتی تدوین آن است. با تدوین فیلم تبلیغاتی در واقع به آن پر و بال می دهید و آن را از حالت خام به یک فیلم تبلیغاتی حرفه ای تبدیل می کنید.
  •     مخاطب هدف خود را مشخص کنید. اگر مخاطب شما کودک است باید از رنگ های کودکانه استفاده کنید اگر مخاطب شما خانم ها هستند از علاقمندی های خانم ها بیشتر استفاده کنید. اما حرفه ای ترین کار این است که فیلم تبلیغاتی را طوری بسازید که مورد پسند قشر وسیعی از جامعه باشد.
  •     یکی از نکات مهم در ساخت فیلم تبلیغاتی قرار دادن اطلاعات کافی و مفید در اختیار مشتری است. علت ارزشمند بودن فیلم تبلیغاتی هم همین نکته است که در آن می توان آنچه لازم است مخاطب بداند را در اختیارش گذاشت و با وضوح بهتری کالا یا خدمات را معرفی کرد.
  •     برخی جملات و اصطلاحات به یاد ماندنی هستند و بهترین کار این است که شما از آن ها در فیلم تبلیغاتی خود استفاده کنید تا در ذهن مشتری بماند و در هنگام خرید ناخودآگاه به سمت محصول شما برود.

جذب مشتری از طریق فیلم تبلیغاتی

امروزه تبلیغات به عنوان یک عنصر کلیدی در اطلاع رسانی، ترغیب و یادآوری مشتریان در مورد محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می شود. انواع مناسب و صحیح تبلیغات و استفاده از رسانه های مناسب برای انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبان موثر است که در قسمت بالا به نکات مهم آن اشاره کردیم. مشتریان بازار هدف می توانند مرحله معرفی یا رشد چرخه عمر محصول را با سرعت بالایی طی کنند. پس تیزرهای ساخته شده باید به اندازه کافی جذاب و موثر باشند و به مزیت رقابتی شرکت تبدیل شود. ایده های مفهومی و خلاقانه، مخاطب محور بودن، زیبایی و جذابیت بصری و سرعت بالا از ویژگی های بارز فیلم تبلیغاتی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *