ساخت تیزر حرفه ای با موبایل

ساخت تیزر حرفه ای با موبایل

ساخت تیزر حرفه ای با موبایل چطور امکان پذیر است؟

یک تیزر ویدئویی به برند شما این امکان را می دهد تا به مخاطبین تان بیشتر نزدیک شوید و بتوانید برای آنها هیجان ایجاد کنید. این مقاله به شما توضیح می دهد که چگونه برای برند تان یک تیزر حرفه ای بسازید.

تیزر ویدئویی چیست؟

تیزر ویدئویی کلیپ کوتاهی است که به منظور معرفی شرکت یا یک محصول شرکت ساخته می شود. خواه این یک پست تجاری آنلاین باشد خواه یک کلیپ رسانه های اجتماعی، تیزرها که به صورت وایرال پخش می شوند، تعادل کاملی را بین ایجاد انتظار و دعوت به تعامل مخاطب برقرار می کنند. برای ساخت این ویدئوهای بازاریابی، شرکت ها باید مخاطبان هدف خود را بشناسند. هدف اصلی یک تیزر ایجاد آگاهی از برند در ۳۰ ثانیه یا کمتر است، و درست زمانی که مشتری را جذب کردید، آنها منتظر ویدئو های بعدی خواهند ماند.

یک تیزر حرفه ای کنجکاوی مخاطب را برانگیخته و در توضیحاتی در مورد شرکت ارائه خواهد کرد تا به سوالات بی پاسخ مخاطب پاسخ داده شود. هنگامی که بدانید چگونه یک تیزر حرفه ای بسازید، سریعتر به مخاطبان خود وصل خواهید شد.

چرا تیزر برای کسب و کار ها مهم است؟

یک ویدیوی پانزده ثانیه ای می تواند به اندازه مقاله ای که خواندن آن ۵ دقیقه طول می کشد، مخاطب جذب کند (نظر شخصی!). تفاوت در این است که ویدیو این کار را بسیار سریعتر انجام می دهد. بازاریابی ویدئویی چیز جدیدی نیست، اما بهترین ابزاری است که یک برند می تواند برای جلب توجه مخاطبان هدف خود از آن استفاده کند.

ایجاد هیجان در مخاطب

تیزر به ایجاد هیجان در بین مخاطبان شما کمک می کند. درست مانند تیزر فیلم که کلیپی از اتفاقات رخ داده در فیلم را نشان می‌دهند، تیزر نیز همین کار را برای محصولات و خدمات انجام می‌دهند.

افزایش آگاهی از برند

یک تیزر فقط یک نمونه از اتفاقات آینده شرکت را نشان می دهد و این یک مزیت بزرگ برای شرکت ها برای کمک به ایجاد آگاهی از برند است. از تصاویر و صداهای ثابت در تیزر خود برای ایجاد یک برند قوی و قابل تشخیص استفاده کنید.

قابلیت استفاده مجدد

تیزر برای دنیای رسانه های اجتماعی مفید است. محتوای ویدیویی تیزر تطبیق پذیری زیادی دارد و به راحتی در بسیاری از پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی قابل اشتراک گذاری است. با استفاده مجدد از محتوای ویدیویی، برندها شانس بسیار بیشتری برای ایجاد تبلیغات در مورد محصول یا خدمات جدید خود و در نهایت، کل جامعه ای از طرفداران دارند.

بازخورد مخاطبان هدف

تیزر برای مخاطبان شما انتظار ایجاد می کند، اما به عنوان نوعی تعامل نیز عمل می کند. اعضای مخاطب هدف می توانند انتقادات خود را در مورد انتشار یک محصول یا خدمات جدید، ابزاری حیاتی برای یک برند، به اشتراک بگذارند. استفاده از بازخورد بینندگان به یک برند این امکان را می دهد که محصول یا خدمات خود را قبل از انتشار تنظیم کند و مخاطبان خوشحال کننده ای را ایجاد کند که به محصول یا خدمات شرکت جدید بسیار بیشتر علاقه دارند.

 

مقاله مرتبط:

بهترین نرم افزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی

 

چطور تیزر حرفه ای با موبایل بسازیم؟

چطور تیزر حرفه ای با موبایل بسازیم؟
چطور تیزر حرفه ای با موبایل بسازیم؟

یک قالب ویدیویی تیزر را انتخاب کنید

کتابخانه نرم افزار طراحی تیزر Animoto پر از قالب های تیزر است. از میان قالب‌های اطلاع رسانی، پیش‌نمایش پادکست، یا حتی تیزر های مخفی و پنهانی، انتخاب کنید. مخاطبان شما با هر یک از الگوهای ما تشنه چیزهای بیشتری خواهند بود. با استفاده از نرم افزار طراحی تیزر Animoto، تیزر شما مطمئناً برجسته تر خواهد شد.

به تیزر خود فایل صوتی و تصویری اضافه کنید

با فرآیند کشیدن و رها کردن ساده Animoto، کلیپ‌های تیزر خود را در ویرایشگر ویدیو آپلود کنید. کتابخانه رسانه Animoto پر از محتوای عالی است.

تیزر خود را سفارشی کنید

برای ایجاد یک ویدیو جذاب که باعث می شود مخاطبان شما بیشتر بخواهند، سبک های متن و ویدیو را اضافه کنید. آهنگ هایی را از کتابخانه رسانه Animoto اضافه کنید تا تیزر خود را ارتقا دهید.

با استفاده از فونت ها، رنگ ها و لوگوهای خود، ویدیوی تیزر شما فوراً قابل تشخیص خواهد بود.

تیزر خود را پیش نمایش کرده و با مخاطبین به اشتراک بگذارید

روی دکمه پخش در گوشه سمت چپ پایین کلیک کنید و می‌توانید پیش‌نمایش تیزر خود را مشاهده کنید. هنگامی که احساس کردید همه چیز آماده است، نسخه نهایی ویدیوی خود را خروجی بگیرید.

از آنجا، می توانید ویدیوی خود را مستقیماً از Animoto به اشتراک بگذارید. همه ویدیوهای شما به طور ایمن در حساب کاربری شما ذخیره می شود.

نکاتی برای ساخت تیزر حرفه ای با موبایل با تاثیر گذاری بالا

نکاتی برای ساخت یک تیزر حرفه ای تاثیر گذار با موبایل
نکاتی برای ساخت یک تیزر حرفه ای تاثیر گذار با موبایل

به تیزر تان موسیقی اضافه کنید

قدرت موسیقی برای هر ویدیوی بازاریابی را نمی توان نادیده گرفت و تیزر ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. کتابخانه موسیقی Animoto را بر اساس حالت یا ژانر مرور کنید تا آهنگی را که متناسب با ویدیوی خود بیابید.

آگاهی از برند ایجاد کنید

گنجاندن نام تجاری شرکت شما راهی ضروری برای اطمینان از این است که مخاطبان شما می دانند چه کسی با آنها صحبت می کند. اما آگاهی از برند فقط از نام شرکت شما نمی آید. از رنگ ها، فونت ها، آرم ها، صداها و موارد دیگر برای ساختن برند خود استفاده کنید. یک تیزر فقط چند ثانیه به شما فرصت می دهد تا برند خود را نشان دهید، بنابراین مطمئن شوید که برند شما فوراً قابل تشخیص یاشد.

از دعوت به اقدام در ساخت تیزر استفاده کنید

یک تیزر باید مخاطب را تشویق به اقدام کند. بسته به کسب و کار شما، این اقدام می تواند ثبت نام در خبرنامه شما، دنبال کردن شما در رسانه های اجتماعی یا هر چیزی که به شما امکان می دهد به طور مداوم با مخاطبان خود درگیر شوید باشد. هنگامی که محصول یا خدماتی که در حال استفاده از آنها هستید در دسترس است، مخاطبان شما باید در مورد آن بیشتر بدانند.

از هشتگ های درست استفاده کنید

در دنیای بازاریابی هشتگ ها اهمیت بالایی دارند. هشتگ، زمانی که به درستی استفاده شود، می تواند ابزار فوق العاده ای برای افزایش ترافیک مرتبط به تیزر شما باشد. این احتمال وجود دارد که بخواهید ویدیوی خودتان را در رسانه های اجتماعی پست کنید، بنابراین یک استراتژی هشتگ قوی می تواند تعامل بیشتری را ایجاد کند. به عنوان نقطه شروع به هشتگ های رقبای خود نگاه کنید و از آنها الگو بگیرید.

 

مطالعه بیشتر:

ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب

ایده های ساخت تیزر جذاب برای کسب و کار شما
ایده های ساخت تیزر جذاب برای کسب و کار شما

ایده های ساخت تیزر حرفه ای با موبایل برای کسب و کار شما

نگاه دزدکی یا sneak peak

یک کلیپ برجسته کوتاه که با موسیقی تنظیم شده است تا بتوانید ویدیو خود را در اسرع وقت در رسانه های اجتماعی به نمایش بگذارید. مخاطبان خود را جذب کنید و آنها را در مورد آخرین کار خود هیجان زده کنید. با قالب تیزر نگاه دزدکی Animoto، بینندگان شما با یک سورپرایز خوشایند مواجه خواهند شد.

تیزر خدمات

آیا قصد دارید خدمات جدیدی ارائه دهید؟ در قالب یک ویدیوی کوتاه و ساده در مورد خدمات خود، ذهن مخاطبان خود را با سوال هایی درگیر کنید.

تیزر پادکست

با این تیزر ساده، پیش نمایشی از پادکست خود را به مخاطبان خود ارائه دهید. یک فایل صوتی بسیار کوتاه از برنامه های آینده خود را منتشر کنید تا مخاطبان خود را جذب کرده و آنها را تشویق کنید تا به نسخه کامل پادکست گوش دهند.

نکته پایانی

امروزه در دنیای بازاریابی همه چیز در مورد ویدیوها است، به خصوص در مورد تیزر. یک تیزر به برند شما اجازه می دهد تا افکار و احساسات بازار هدف شما در مورد محصول یا خدمات شما شنیده شود.

امیدواریم از مطالعه این مقاله بهره کافی و لازم را برده باشید. جا دارد خاطر نشان کنیم که تمامی مطالب این مقاله با نام ساخت تیزر حرفه ای با موبایل از این لینک برگردان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *