بهترین نرم افزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی

The best software for making promotional teasers

محتوای ویدیویی نه تنها از نظر تعامل، بلکه برای بازگشت سرمایه نیز بسیار خوب عمل می کند. بر اساس آمار بازاریابی ویدئویی Wyzowl در سال ۲۰۲۰، ۸۹٪ از بازاریابان ویدیویی گفتند که ویدیو بالاترین بازده بازگشت سرمایه را به آنها می دهد، ۸۰٪ گزارش کردند که ویدیوها فروش را افزایش می دهند، ۸۳٪ گفتند که ویدیوها به آنها در ایجاد آمار کاربران کمک می کند، و ۸۷٪ گفتند که ویدیوها باعث افزایش ترافیک وب سایت آنها می شود.

بهترین نرم افزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی
بهترین نرم افزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی

مصرف کنندگان عاشق دیدن ویدیوها هستند و این نوع محتوای مورد علاقه آنهاست. مردم بیشتر از هر نوع محتوای دیگری می خواهند در آینده محتوای ویدیویی بیشتری ببینند. در نظرسنجی از بیش از ۳۰۰۰ مصرف‌کننده، ۵۳ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که می‌خواهند محتوای ویدیویی بیشتری در آینده ببینند و ۵۴ درصد از مصرف‌کنندگان گفتند که می‌خواهند محتوای ویدیویی بیشتری از کسب‌وکار مورد علاقه‌شان ببینند. برای ایجاد ویدیو برای کسب و کار خود، به بهترین ابزار سازنده ویدیو نیاز دارید. ویدیویی که ضعیف ضبط یا ویرایش شده باشد، تصویر برند شما را مخدوش می‌کند. یک سازنده ویدیوی تبلیغاتی کار بسیار مفیدی برای ساختن ویدیوهای تبلیغاتی برای وب سایت، وبلاگ و رسانه های اجتماعی شما انجام می دهد. در ادامه ۱۰ ابزار برتر ساخت تیزر تبلیغاتی را معرفی نموده ایم:

۱- promo.com

promo.com
promo.com

همان طور که از نامش پیداست، پرومو مشاغلی را هدف قرار داده است که به دنبال ساخت تیزر تبلیغاتی هستند و از رسانه های اجتماعی مانند تبلیغات فیسبوک، تبلیغات ایسنتاگرام، تبلیغات یوتیوب و تبلیغات لینکدین استفاده می کنند. promo.com شامل بیش از ۲۵۰۰ الگو یا تمپلیت است که بر اساس هدف مرتب شده اند. به عنوان مثال، ویدیوهای تبلیغاتی خرده فروشی و آموزشی این امکان را به شما می‌دهد تا انواع مختلفی از ویدیوها را بسازید. ویدئوهایی از جمله تبلیغات ویدیویی برجسته، ویدیوهای رسانه‌های اجتماعی، ویدیوهای محصول، ویدیوهای توصیفی و غیره. همچنین می‌توانید از بین بیش از ۲۳ میلیون ویدیو و عکس HD ممتاز از Getty، Shutterstock و … انتخاب کنید. استفاده از نرم افزار پرومو رایگان نیست و می بایست برای استفاده از آن اشتراک تهیه کنید. البته این ابزار دارای حالت دمو است.

۲- Animoto

Animoto
Animoto

Animoto یک سازنده ویدئو با کاربری آسان برای مشاغل است. می توانید از آن برای ایجاد چندین نوع ویدیو از جمله ویدیوهای تبلیغاتی برای کسب و کار خود استفاده کنید. این مجموعه دارای یک کتابخانه غول پیکر از تصاویر، عکس ها، کلیپ های ویدئویی، موسیقی، قالب ها و فونت است. این منابع به شما کمک می کند تا هر نوع ویدیوی تبلیغاتی را برای کسب و کار خود بسازید.

Animoto دارای یک سازنده ویدیو با قابلیت کشیدن و رها کردن است که با استفاده از آن می توانید در چند دقیقه یک ویدیو خیره کننده بسازید. به این منظور یک الگوی استوری‌ بورد انتخاب کنید، ویدیوی خود را آپلود کنید، آن را شخصی‌سازی کنید، تصاویر، موسیقی و سایر مطالب را از کتابخانه به آن اضافه کنید و در نهایت آن را تولید کنید. اکنون می توانید آن را دانلود کرده و با یک کلیک در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Animoto یک ابزار مقرون به صرفه است که دارای نسخه رایگان نیز می باشد. اشتراک نسخه شخصی با امکانات بییشتر از ۵ دلار در ماه با لوگوی Animoto در انتهای ویدیو شروع می شود. هزینه اشتراک نسخه حرفه ای ۳۳ دلار در ماه بدون لوگوی Animoto در ویدیو است.

۳- Vyond

Vyond
Vyond

می‌توانید از Vyond برای ایجاد طیف گسترده‌ای از ویدیوهای تبلیغاتی برای کسب‌وکار خود استفاده کنید، مانند ویدیوهای توصیفی، راهنمای استفاده، ویدیوهای آموزشی و غیره.

الگوها با داشبورد سازنده ویدیوی ساده آن، امکان ایجاد فوری یک ویدیو را فراهم می کنند. همگام سازی واقعی آن واقعاً عالی است و ویدیوها را حرفه ای تر می کند. قیمت اولیه تهیه اشتراک آن ۸۹ دلار در ماه است که به شما امکان دسترسی به اکثر ویژگی های سازنده ویدیو Vyond را می دهد.

۴- Powtoon

Powtoon
Powtoon

Powtoon یکی از بهترین ابزارهای سازنده ویدیوی توصیفی است. برای ایجاد ویدیوهای توصیفی برای به اشتراک گذاشتن داستان برند خود با مخاطبان، بهترین عملکرد را برای ساخت ویدیوی به یاد ماندنی دارد. نه فقط یک داستان برند، بلکه می توانید از ویدیوهای توصیفی برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنید.

داشبورد Powtoon ساده  و بدون عامل گمران و گیج کننده است. می‌توانید الگوهایی را از دسته بازاریابی برای یک ویدیوی توصیفی، ویدیوی محصول یا تبلیغات ویدیویی انتخاب کنید. قالب را ویرایش کنید، آن را بهینه سازی کنید، فایل ها را از کتابخانه آن به ویدیو اضافه کنید، ویدیوی خود را ذخیره کنید و آن را به صورت MP4 دانلود کنید. یکی از بهترین ویژگی های Powtoon فیلم با کیفیت فول اچ دی آن برای تمامی پلن های پولی است.

Powtoon با یک طرح رایگان با دسترسی محدود و نام تجاری ارائه می شود. برنامه های پولی از ۱۹ دلار در ماه شروع می شود و اگر می خواهید به کل کتابخانه فایل آن دسترسی داشته باشید، باید طرح Pro+ (59 دلار در ماه) را خریداری کنید.

 

مقاله مرتبط:

مراحل ساخت تیزر

 

۵- Moovly

Moovly
Moovly

Moovly  یک سازنده ویدیوی تبلیغاتی با ویژگی های غنی و مقرون به صرفه است که برای انواع مشاغل مناسب است. این نرم افزار قابلیت ویدیوی کشیدن و رها کردن ساده را داراست که به شما امکان می دهد ویدیوهای شگفت انگیزی برای کسب و کار خود بسازید. یکی از بهترین ویژگی‌ها، ایجاد ویدیوی خودکار آن است که به شرکت شما امکان می‌دهد الگوی خود را ایجاد کند که می‌توانید از آن برای ایجاد روزانه ویدیو به صورت خودکار برای برند خود استفاده کنید. Video Automator به داده های شما (به عنوان مثال لیست ایمیل) متصل است و به شما امکان می دهد ویدیوهای شخصی سازی شده را برای مشتریان خود ارسال کنید.

Moovly  دارای چندین قالب ویدیویی قابل انتخاب و تنظیم است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک الگوی ویدیوی تبلیغاتی انتخاب کنید، آن را سفارشی کنید، ویدیوی خود را اضافه کنید، تصاویر را اضافه کنید، آن را ذخیره و به اشتراک بگذارید و برای استفاده بعدی دانلود کنید. برخی از بهترین ویژگی‌ها مانند تبدیل متن به گفتار، اشتراک‌های شناور و لیبل گذاری را دارد.

Moovly یک اشتراک رایگان با دسترسی محدود دارد. اشتراک های پولی از ۲۴.۹۶ دلار در ماه شروع می شود که به شما امکان می دهد به تمام ویژگی های اصلی که برای ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی حرفه ای برای تجارت خود نیاز دارید دسترسی داشته باشید.

۶-Headliner

Headliner
Headliner

Headliner روی کمک به کسب و کارها برای ایجاد ویدیو با اهداف بازاریابی تمرکز دارد. این موضوع Headliner را به یک سازنده ویدیوی تبلیغاتی ایده آل تبدیل می کند که باید در سال ۲۰۲۲ آن را امتحان کنید. Headliner به شما امکان می دهد در ۳ مرحله ساده ویدیوهای بسیار حرفه ای ایجاد کنید:

۱- ویدیوی خود را آپلود کنید

۲- فایل ها را از کتابخانه اضافه کنید و ویدیوی خود را تغییر دهید

۳- ویدیو را منتشر کنید، دانلود  کنید و به اشتراک بگذارید.

اگر به دنبال ایجاد ویدیوهای طولانی برای YouTube هستید، Headliner بهترین گزینه است. می توانید با این نرم افزار، ۱۲۰ دقیقه ویدیو بسازید. علاوه بر این، Headliner به طور خودکار صدا و تصویر را برای شما رونویسی می کند. ویدیوهایی که با Headliner ایجاد می کنید بسیار جذاب هستند زیرا از طیف موج هایی استفاده می کند که بینندگان را مجبور می کند صدا را روشن کنند.

البته می توانید Headliner را به صورت رایگان و با محدودیت استفاده کنید. نسخه پولی آن از ۱۲.۹۵ دلار در ماه با دسترسی کامل به تمام فایل ها و ویژگی ها شروع می شود. Headliner در حال حاضر یکی از ارزان‌ترین سازنده‌های ویدیوی تبلیغاتی آنلاین محسوب می شود.

۷- Offeo

Offeo
Offeo

اگر به دنبال یک سازنده ویدیوی تبلیغاتی و بازاریابی رایگان هستید، باید Offeo را امتحان کنید. طرح رایگان آن بسیار بهتر از سایرین است و ویژگی های بسیار بیشتری را نسبت به آنچه با سازنده ویدیوی دیگر دریافت می کنید ارائه می دهد. شما می توانید هر نوع ویدئویی را با رابط بصری آن ایجاد کنید. Offeo دارای کتابخانه عظیمی از فایل ها است که شامل تصاویر، عکس‌ها، انیمیشن، کلیپ‌های ویدیویی، موسیقی مجاز و موارد دیگر می‌شود.

می‌توانید برای همیشه از Offeo برای ایجاد ویدیوهای حرفه‌ای برای کسب‌ و کارتان استفاده کنید. حتی در نسخه رایگان که شامل موسیقی و انیمیشن دارای مجوز تجاری است، از دسترسی به فایل های کتابخانه Offeo لذت خواهید برد. نسخه پولی این نرم افزار از ۱۹ دلار در ماه شروع می شود و آن را به یکی از بهترین سازندگان ویدیو در بازار تبدیل می کند.

۸- Typito

Typito
Typito

Typito برای مشاغلی مناسب است که ترجیح می دهند ویدیوهای تبلیغاتی متنی داشته باشند. می توانید از آن برای ایجاد ویدیوهای متنی با کیفیت مناسب برای رسانه های اجتماعی استفاده کنید. Typito بیش از ۲۰۰ قالب دارد که شروع به کار را بسیار آسان می کند. می‌ توانید ویدیوی خود را آپلود کنید، یا می‌توانید تصاویر و کلیپ‌هایی را از کتابخانه داخلی آن با بیش از ۶۰۰ هزار تصویر انتخاب کنید تا ویدیوی تبلیغاتی خود را جذاب تر کنید.

می توانید ویدیوها را مستقیماً در فیس بوک یا یوتیوب از داخل برنامه Typito منتشر کنید که باعث صرفه جویی در زمان می شود. همه برنامه ها از تیم ها پشتیبانی می کنند، به این معنی که می توانید چندین کاربر را به یک حساب Typito اضافه کنید. قیمت اولیه اشتراک این نرم افزار ۲۵ دلار در ماه است که حداکثر دسترسی ۳ کاربر را امکان پذیر می کند. اگر یک تیم بازاریابی ویدیویی دارید، Typito به یک بروکر برای شرکت شما تبدیل خواهد شد.

۹- Animaker

Animaker
Animaker

Animaker یکی از محبوب ترین سازندگان فیلم های انیمیشن است. می توانید از آن برای ایجاد فیلم های تبلیغاتی متحرک شگفت انگیز استفاده کنید. اما فقط از ویدیوهای متحرک پشتیبانی نمی کند، می توانید ویدیوهای اکشن زنده و تقریباً هر نوع ویدیویی را برای هر هدفی ایجاد کنید. Animaker دارای یک رابط کشیدن و رها کردن است که ساده و سریع است.

یکی از چیزهای شگفت انگیز در مورد Animaker این است که به شما امکان می دهد با چند کلیک ساده شخصیت بسازید و شخصیت را برای برند خود شخصی سازی کنید. این کار باعث می‌شود ویدیوهای شما شخصی‌سازی شوند و می‌توانید شخصیت‌های منحصربه‌فردی برای ویدیوهای تبلیغاتی خود ایجاد کنید.

با بیش از ۱۰۰ میلیون ویدیو، عکس و سایر فایل و بیش از ۱۰۰۰ الگو، یکی از بزرگترین کتابخانه های فایل را در میان نرم افزارهای ساخت ویدیوی تبلیغاتی دارد. نسخه رایگان Animaker دارای واترمارک روی ویدیوها است که با تغییر به نسخه پولی قابل حذف هستند. قیمت نسخه های Animaker از ۱۹ دلار در ماه شروع می شود که در آن به تمام ویژگی ها و دارایی های شگفت انگیز دسترسی خواهید داشت. همه برنامه ها از همکاری تیمی لحظه ای پشتیبانی می کنند.

 

مطالعه بیشتر:

۸ دلیل برای استفاده از ویدئو مارکتینگ در عصر حاضر

 

۱۰- Adobe Spark

Adobe Spark
Adobe Spark

زمانی که در مورد گرافیک، طراحی و انیمیشن صحبت می کنید، نمی توان از نرم افزارهای Adobe صرف نظر کرد. Adobe Spark یک ابزار طراحی عالی برای ایجاد فیلم ها و داستان های حرفه ای در حال حرکت است. می توانید از برنامه Adobe Spark برای ایجاد ویدیو در گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

Adobe Spark دارای یک رابط کاربری شفاف و سریع است که به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه گرافیک و ویدیوی مورد نظرتان را ایجاد کنید. بهترین ویژگی Adobe Spark این است که می توانید گرافیک های خود را برای ویدیوهای تبلیغاتی ایجاد کنید که به این معنی است که ویدیوهای شما همیشه منحصر به فرد خواهند بود. Adobe Spark آیکون‌ها، تصاویر و طرح‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با هر قصدی فیلم بسازید.

با دسترسی محدود Adobe Spark می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. نسخه های پولی از ۹.۷۹ دلار در ماه شروع می شود و این قیمت Adobe Spark را به یک سازنده ویدیوی تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه تبدیل می کند.

نتیجه گیری

ساختن ویدیوهای تبلیغاتی دیگر کار مهمی نیست. شما می توانید این کار را بدون تیمی از ویرایشگران و طراحان ویدئو انجام دهید. ابزارهای ویرایش ویدیو آن را ساده، سریع و مقرون به صرفه می کنند. می‌توانید یک ماه ویدیوهای تبلیغاتی را با قیمت کمتر از ۵۰ دلار ایجاد کنید.

بهتر است از حداقل دو سازنده ویدیوی تبلیغاتی برای تنوع بخشیدن به محتوای ویدیویی استفاده کنید. ایجاد یک نوع ویدیو در طول ماه ویدیوهای شما را یکنواخت می کند. به عنوان مثال، ایجاد ویدیوهای تبلیغاتی متحرک فقط با شخصیت‌های مشابه باعث می‌شود ویدیوهای شما با گذشت زمان کمتر جذاب شوند. انواع مختلف ویدیو ایجاد کنید و بهترین راه برای انجام آن، داشتن چندین ابزار سازنده ویدیو در دست است.

تمامی مطالب مقاله بهترین نرم افزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی از این منبع ترجمه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *