تعرفه ساخت تیزر

تعرفه ساخت تیزر

تعرفه ساخت تیزر

تیزر اصطلاحا به رفتاری گفته می‌شود که با کامل نشان ندادن موضوع یا مسئله ای یا کامل نگفتن حرف ها و جملات در درون افراد حس کنجکاوی ایجاد می‌کند. ساخت تیزر جهت انتقال معنا و مفهوم به کار برده می‌شود. مدیران و مسئولان آگاه سازمانها، شرکتها و مجموعه ها جهت معرفی برند، معرفی محصولات و خدمات، معرفی سازمان،شرکت و مجموعه شان و همچنین جهت معرفی رویدادها از تیزرهای تبلیغاتی استفاده می‌نمایند. مهم ترین عنصر اصلی در آگاه کردن افراد جامعه، تشویق و ترغیب مشتریان برای خرید محصولات و استفاده از خدمات و آشنا کردن آنها با انواع برندها و شرکتها تبلیغات و ساخت تیزرهای تبلیغاتی می‌باشد. در اصطلاح انگلیسی به تیزرهای تبلیغاتی Promotioal teaser بمعنای فیلم کوتاه یا promotional video  بمعنای فیلمی که حالت تبلیغاتی و‌معرفی دارد گفته می‌شود.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و تولد انواع رسانه های اجتماعی( تلویزیون، رادیو، اینستاگرام و فیس بوک ..) و انواع نرم افزارها میتوان تیزرهای تبلیغاتی متفاوتی  را به نمایش گذاشت چرا که دیده شدن و شنیده شدن بسیار در انتخاب مخاطبان تأثیر گذار خواهد بود. ساخت تیزرهای تبلیغاتی بر حسب نوع پخش در رسانه اجتماعی از جزئیات و کیفیت های متفاوتی برخوردار هستند و همین تفاوت باعث میشود تعرفه ساختشان هم متغیر باشد. مثلاً ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای صدا و سیما و تیزرهای سینمایی بعلت اینکه همراه با جزئیات زیادتری ساخته می‌شوند و درنتیجه با کیفیت بسیار بالاتری نیز تولید می‌شوند نیازمند یک تیم تولید کننده قوی و حرفه ای جهت ساخت می‌باشند پس هزینه بالاتری را به خود اختصاص می‌دهند.

 

یکسری شرکت ها و سازمان های تبلیغاتی متأسفانه خیلی ساده به ساخت تیزرهای تبلیغاتی نگاه می‌کنند و قیمتها و تعرفه های خیلی پایین تری ارائه می‌دهند ولی  نمی‌دانند استفاده از پرسنل تازه کار، کم تجربه و با سطح دانش پایین بازده و تبعات خوبی برای آنها بدنبال نخواهد داشت و متقاضیان و مشتریان را با مشکلات زیادی روبرو می‌کنند. شما متقتضیان و مدیران جهت ساخت  تیزرهای تبلیغاتی برای تلویزیون و رسانه‌های اجتماعی باید بدانید بعلت نیازمند بودن به دقت و توجه  و ظرافت بسیار زیادی که در کار لازم هست مسلما به یک تیم کاملا حرفه ای و با تجربه و سابقه ای ۷ ساله در تولید نیازمند هستید تا بتوانید یک تیزر تبلیغاتی جامع، کامل و پخته دریافت نمایید.

 

تیزرهای تبلیغاتی با توجه به ایده پردازی و خلاقیت و سابقه و مهارت کاری تیم تولیدکننده و امکانات و تجهیزات مورد نیاز و تعداد پرسنل و نیروی لازم تعرفه های متفاوتی دارند. نکاتی که در تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی اثر گذار هستند عبارتنداز:

  • ارائه دادن مشاوره و راهنمایی و استراتژی های موفق و‌ مؤثر هزینه‌های ساخت تیزر را متفاوت می‌کنند.
  • ارائه ایده های نو و خلاقانه و نوشتن سناریو و فیلمنامه های جذاب تعرفه ساخت تیزر را متغیر می‌کنند.
  • گوینده و شخصیت های مورد استفاده در تیزر بسته به حرفه ای بودنشان و تعدادشان تعرفه ساخت تیزر را افزایش می‌دهند.
  • استفاده از عوامل مجرب و حرفه ای وشخصیتهای خاص و آبجکت های خاص مانند طراحی محصول یا ساخت کارکتر مشابه یک شخصیت معروف برهزینه و تعرفه ساخت تیزر اثر گذار خواهد بود.
  • استفاده از گویندگان حرفه ای و سرشناس ترین گویندگان در عرصه دوبله در ساخت تیزرهای حرفه ای و تخصصی موجب افزایش هزینه های ساخت تیزرهای تبلیغاتی می‌شود.
  • استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و متدهای حرفه ای موجب افزایش تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی می‌شود.
  • کیفیت خروجی تیزرها بسته بنوع کیفیت بر هزینه ها تأثیر می‌گذارد. مثلاً: تیزرهای با کیفیت فول اچ دی و ۲۵ فریم بر ثانیه که اکثرا برای شبکه های تلویزیونی ساخته می‌شوند بعث افزایش تعرفه ساخت می‌شوند.
  • ارائه سرویس های پشتیبانی ساخت تیزر تبلیغاتی بعد از اتمام ساخت تیزر موجب متغیر بودن تعرفه ساخت تیزر می‌گردد.

تیزرهای تبلیغاتی یکی از مؤثرترین ابزارهای تبلیغاتی می‌باشند که بسته بنوع پخش در رسانه های اجتماعی مانند تلویزیون و رادیو با زمان‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. تیزرهای  تبلیغاتی با توجه به درخواست مدیران و‌ متفاضیان محترم به روش‌ها و اصول مختلفی تولید می‌شوند و همین نوع تیزر برتعرفه و هزینه های ساخت تأثیر می‌گذارد. انواع مختلف تیزرهای تبلیغاتی عبارتند از:

 

ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک

تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین انواع تیزرهای تبلیغاتی می‌باشد. در ساخت این نوع تیزر از دانش تصویر سازی استفاده می‌گردد. روش کار بدین صورت است که ابتدا سناریو نوشته می‌شود و بعد تمامی اطلاعات لازم بصورت تصویر متحرک درمی‌آیند و تمامی کارکترها به حرکت درآورده می‌شوند‌. تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک بعلت اینکه با دوربین واقعی فیلم‌برداری نمی‌شود و همه کارها حالت و شکل مجازی دارد و با استفاده از نرم افزارهای مخصوص طراحی و ساخته می‌شوند و نیازی به افراد بازیگر و تجهیزات فیلمبرداری ندارد از نظر هزینه بصرفه تر می‌باشد و مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفته است.

 

همچنین مطالعه کنید : لوگوموشن چیست

 

ساخت تیزر تبلیغاتی انیمیشن

ساخت تیزرهای تبلیغاتی انیمیشنی (پویا نمایی) نیازمند دانستن علم کامپیوتر و استفاده از دانش‌های نرم افزاری می‌باشد. این نوع تیزر بصورت اینفوگرافیکی و نمایش تند و پیوسته تصاویر یکی از روش‌های نوین جهت تبلیغات محصولات و خدمات می‌باشد و تعرفه ساخت این نوع تیزر بسته بنوع کارهای گرافیکی متغیر می‌باشد.

 

ساخت تیزر تبلیغاتی رئال

تیزر تبلیغاتی رئال یکی از انواع تیزرهای تبلیغاتی معروف و مرسوم در رسانه‌های اجتماعی می‌باشد چراکه جذب مخاطب بالایی دارد و سریع با کاربر ارتباط برقرار می‌کند و تماشای آن هیچ محدوده سنی هم ندارد. ساخت تیزر رئال بصورت واقعی و با استفاده از بازیگران سناریوی نوشته شده را بصورت فیلم به اجرا درمی‌آورند. گروه فیلم برداری در محل حاضر می‌شود و شروع به فیلم برداری از محصولات و‌خدمات می‌کنند و پس از فیلم برداری تکه فیلم‌های خام توسط تدوین‌گر ادیت می‌شوند و برای نمایش در رسانه‌های اجتماعی حاضر می‌گردد. تعرفه ساخت تیزرهای تبلیغاتی بعلت استفاده از تیم متخصص فیلمبرداری و تجهیزات فنی و گروه بازیگری و مخصوصا اگر از بازیگران و اشخاص معروف و محبوب مردم استفاده گردد افزایش پیدا می‌کند.

 

ساخت تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن

ساخت تیزرهای تبلیغاتی رئال انیمیشن بدین صورت است که در ابتدا در پشت صحنه از موقعیت‌های واقعی استفاده می‌شود ولی بازیگران آن کارکترها و شخصیت‌های انیمیشنی هستند و یا بصورت برعکس. دو واژه رئال و انیمیشن بعمنای نمایش واقعی و کارتونی تیزر جذابی می‌شود و تعرفه ساخت این نوع تیزر بصورت میانگین تعریف می‌شود.

 

ساخت تیزر تبلیغاتی استاپ موشن

ساخت تیزر تبلیغاتی استاپ موشن بجهت طراحی و نوع ساختش قیمت و تعرفه بیشتری نسبت به بقیه تیزرها دارد. استاپ موشن تقریبا شبیه موشن گرافیک می‌باشد ولی بصورت حرفه ای تر ساخته می‌شود. در این روش ابتدا یک المان ثابت کشیده می‌شود و بعد با انجام حرکات جزئی و کشیدن و ترکیب آن‌ها کار فیلم‌برداری انجام می‌شود.

هزینه ساخت تیزرهای تبلیغاتی با ایده و خلاقیت و سناریو رابطه ای مستقیم دارد. تفاوت بسیار زیادی در ساخت انواع تیزرهای تبلیغاتی وجود دارد. تکنیک‌های مورد استفاده، تجهیزات و زمان و مکان ساخت تیزر و داشتن دانش و علم مورد نیاز از جمله تفاوت‌ها در ساخت تیزر می‌باشند که باعث تغییر نرخ و تعرفه ساخت تیزرها می‌شوند.

 

استودیو تبلیغاتی گندم با در نظر گرفتن فاکتورهای زیادی هزینه و تعرفه ساخت یک تیزر تبلیغاتی را مشخص و تعیین می‌نماید. کادر مشاور و حرفه ای استودیو تبلیغاتی گندم با در نظر گرفتن سناریو و نوع فیلمنامه و تجهیزات فیلمبرداری و تصویر برداری، عوامل تولید کننده، تعداد روزهای فیلمبرداری، با توجه به مکانهای فیلمبرداری و نوع تیزر تبلیغاتی هزینه و تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی را مشخص و تعیین می‌نماید و بعلت خصوصیت برجسته مشتری مداری بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به درخواست کنندگان با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد.

برای بازدید از یک تعداد نمونه کارهای ما به آپارات مجموعه ما مراجعه کنید.(کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *