استودیو تبلیغاتی گندم

اگر به دنبال اثربخشی بیشتر برای تبلیغات اینترنتی خود هستید؛ طرح گندم گزینه ای مناسب برای تحقق این هدف است. ما شما را به گونه ای متفاوت در فضای تبلیغات معرفی خواهیم کرد.

موشن گرافیک

ساخت تیزر تبلیغاتی

فیلم صنعتی

فیلم تبلیغاتی

خدمات مجموعه ما

ساخت موشن گرافیک

طراحی گرافیک حرکت یا موشن گرافیک یا گرافیک متحرک زیر مجموعه‌ای از طراحی گرافیک است که قوانین طراحی گرافیک را در یک محیط فیلم‌سازی یا یک محیط تولید تلویزیونی (یا دیگر وسایل دیداری در حال تحول موقت)، از طریق به کاربردن انیمیشن (جان بخشی) یا تکنیک‌های سینمایی، به کار می‌برد..

ادامه مطلب

 

ساخت تیزر

برای ساخت تیزر تبلیغاتی موفق، قدم ابتدایی تهیه فیلم نامه قوی و موثر می باشد. گرفتن بهترین نتیجه منوط به داشتن فیلم نامه قوی است، و فیلم نامه قوی هم در مورد Promotional teaser به فیلم نامه ای اطلاق می شود که به هیچ عنوان به حاشیه نپردازد.

ادامه مطلب

ساخت فیلم صنعتی

فیلم صنعتی از عوامل تاثیر گذار و مهم ارتباطی در کسب و کار و تبلیغات می باشد، همچنین برای معرفی برند یا محصول می توان به ساخت فیلم صنعتی و فیلم تبلیغاتی (Industrial film) اشاره نمود.

ادامه مطلب

 

 

ساخت فیلم تبلیغاتی

استودیو طرح گندم با استفاده از تجهیزات حرفه ای (دوربین و نورپردازی حرفه ای، هلی شات جهت فیلمبرداری هوایی و …) همچنین با استفاده از نیروی با تجربه (کارگردان، فیلم نامه نویس، گویندگان حرفه ای)آماده است، محصولات / خدمات / خط تولید / شرکت و … به بهترین شکل ممکن تولید کند.

ادامه مطلب