ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه ایرانی

تیزر خلاقانه

ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه ایرانی

تیزر تبلیغاتی خلاقانه یکی از محبوب ترین و پر بازدید ترین نوع تبلیغات در جهان هستند. از آنجایی که این نوع محتوا ارتباطی سریع تر با مخاطب برقرار می کند، به راحتی پیام سازمان یا برند شما را به مخاطب خواهد رساند. این نوع محتوای تبلیغات ینیاز به خلاقیت بسیاری دارد پس با ما همراه باشید تا ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه را با هم بررسی کنیم.

نتیجه و کاربرد مطالعه این مقاله بازدهی بالایی برای شما خواهد داشت. در ساخت تیزر خلاقانه خود باید بتوانید داستانی را طراحی کنید که  در کمترین زمان مخاطب را جذب کنید.

انواع تیزر خلاقانه

تیزر ها انواع مختلفی دارند که به تصاویر واقعی، موشن گرافیک، روایت تیزر، استاپ موشن، انیمیشن تقسیم می شوند. می توانید در بازرایابی از این تیزر های تبیلیغاتی خلاقانه استفاده کنید. اینکه کدام تیزر را برای تبلیغات خود انتخاب کنید بستگی به هدف شما دارد. هر یک از تیزر های پیامی خاص دارد پس در انتخاب آن دقت داشته باشید. بعد از انتخاب نوع تیزر تبلیغاتی خلاقانه باید به افزایش فروش و آگاهی افراد از برندتان فکر کنید. در ادامه به بررسی انواع تیزر تبلیغاتی خلاقانه می پردازیم.

  • تصاویر واقعی

تصاویر مورد نیاز در این نوع تیزر تبلیغاتی خلاقانه، در محل مورد نظر و به صورت واقعی ضبط می شود. در مرحله بعد فیلم های گرفته شده بررسی شده و بهترین قسمت ها توسط کارشناس مربوطه انتخاب و ویرایش می شوند. در نهایت با ساخت صدا و افزودن موزیک، لوگو، زیرنویس و هر چیز دیگری که مشتری درخواست کند، کار ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه به پایان می رسد.

تیزر تبلیغاتی خلاقانه

 

  • نقاشی متحرک

در این روش با توجه به سناریوی آماده شده، تصاویر گرافیکی توسط تیم طراحی تهیه می شود. در مرحله بعد تصاویر گرافیکی و شخصیت های آنها متحرک شده و تصاویر نهایی صداگذاری می شوند. در موشن گرافیک بر اساس سناریوی نوشته شده می توانید از متن متحرک و صدای گوینده نیز استفاده کنید. در ساخت موشن گرافیک همیشه از عناصری مانند شگفتی، طنز، زیبایی بصری، انتقال پیام به زبان ساده و همچنین تنوع استفاده می کنیم تا مخاطب از تماشای تیزرها لذت ببرد.

  • تیزر روایت

تیزر روایت، نوعی تیزر تبلیغاتی خلاقانه و ویدئوی تبلیغاتی است که می تواند از انواع ویدئوهای موجود در اینترنت تهیه شود. البته امکان استفاده از ویدئوهای واقعی کسب و کار شما و یا حتی ترکیب آن با تصاویر اینترنتی وجود دارد. پس از یافتن فیلم های مرتبط با سناریو و موضوع، ویرایشگر این تصاویر را به ترتیب صحیح در کنار هم قرار می دهد تا متن خوانده شده توسط گوینده روی تصویر قرار گیرد و دارای ریتمی منطقی و روایی باشد.

ما نهایت دقت و اهتمام را در تولید تصاویری از این نوع ویدیوهای تبلیغاتی به خرج می دهیم تا مخاطب با دیدن نتیجه کار هم اطلاعات داده شده را دریافت و هم درک کند و هم در هنگام تماشای تیزر تبلیغاتی خلاقانه حس خوبی داشته باشد.

  • استاپ موشن

استاپ موشن یکی از قدیمی ترین روش های ساخت فیلم با شخصیت های غیر زنده است. از هر نوع شی یا هر نوع تصویری می توان برای ایجاد استاپ موشن استفاده کرد. برای ساخت استاپ موشن به چندین عکس از یک سوژه به خصوص در موقعیت های مختلف نیاز داریم. پس از ثبت هر لحظه از سوژه در یک عکس جداگانه، با کنار هم قرار دادن این عکس ها، ویدئویی ایجاد می کنیم که در آن سوژه در حال حرکت دیده می شود.

مطالعه شود: بهترین نرم افزار های ساخت استاپ موشن

ساخت استاپ موشن کاری بسیار حساس و تخصصی است. از این تکنیک می توان برای گرفتن هر ایده ای استفاده کرد. روش خلاقانه ساخت این نوع تیزر هرگز شما را ناامید نخواهد کرد. استاپ موشن حتی یک ژانر فیلم است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. تیزر یا ویدیوی تبلیغاتی که برای ساخت آن از تکنیک استاپ موشن استفاده می کند، حتی اگر ۱۰۰ درصد جنبه تجاری داشته باشد، باز هم برای بیننده جذاب و جالب است.

 

ساخت تیزر تبلیغاتی

 

  • انیمیشن

انیمیشن زودتر از هر تصویر متحرک دیگری در جهان ساخته شد. می گویند اولین انیمیشن ساخته دست بشر روی ظرف سفالی استوانه ای شکل ساخت ایران باستان بوده است. روی این سفال نقش بز در حالت های مختلف کشیده شده است که با چرخاندن این سفال البته با سرعت دلخواه می توان بز را روی ظرف در حال دویدن دید. پس از ظهور سینما، شرکت های بزرگ فیلمسازی برای ساخت بسیاری از فیلم های محبوب دنیا به این روش روی آوردند.

انیمیشن در واقع انیمیشن تصاویر آنالوگ یا دیجیتال است که در هر لحظه از حرکت خود در صحنه ای جداگانه ثبت می شود. سپس این تصاویر به ترتیب صحیح در کنار هم قرار می گیرند. ویدیویی که این حرکت را نشان می دهد انیمیشن نام دارد. انیمیشن در طبیعت سرگرم کننده است، بنابراین یکی از بهترین ابزارها برای ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه است. این ویژگی ها را در کنار خلاقیت بی حد و حصری قرار دهید که می توان از آن در انیمیشن استفاده کرد تا به قدرت جادویی این روش تبلیغاتی بیشتر پی ببرید.

  • تناسب تیزرها و ویدئوهای تبلیغاتی

برای ساخت هر تیزر یا ویدئوی تبلیغاتی نیاز به خلاقیت و استراتژی وجود دارد. ابتدا باید شناخت کافی در رابطه با رسانه ای که تیزر شما از آن پخش خواهد شد داشته باشید. ما شما را در ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه کمک می کنیم. شما م یتوانید مقالات مرتبط با ساخت تیزر تبلیغاتی را در این سایت مطالعه کنید. ما م یتوانیم به شما کمک کنیم به بهترین حالت ممکن تیزر خود را طرای کنید و آنر ا در ابهترین مکان به نمایش بگذراید. هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه، نشر آن در فضای مجازی و اینترنت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *