تاثیر موسیقی در فیلم تبلیغاتی برای داشتن فروشی بیشتر

از دیرباز تاکنون موسیقی نقش پررنگی بین تمامی مردم داشته است. موسیقی می تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی روح و روان انسان ها بگذارد. موسیقی باعث می شود تا مغز نیز بهتر کار کند. قدرت موسیقی به قدری قوی است که، از آن برای درمان بسیاری از بیماری ها، از جمله آلزایمر استفاده می شود.

در زمان خرید احساسات مردم هستند که آنها برای موجب می کند تا خرید خوبی داشته باشند. همچنین در بیزینس های مختلف یا فروشگاه های بزرگ با ایجاد فضایی مناسب به همراه موسیقی، سعی می کنند با درگیر کردن احساسات مشتریان، سود خود را چندین برابر کنند.

حال فرض کنید که قصد دارید یک تبلیغاتی را بر اساس کمپین تبلیغاتی جلو ببرید. تاثیر موسیقی در فیلم تبلیغاتی از مواردی است که هرکسی باید از آن برای سود خود استفاده کند. بازاریابی تبلیغاتی شامل برقراری ارتباط با مشتریان است. موسیقی می تواند پلی بین مشتری و فروشنده باشد.

 

ساخت فیلم تبلیغاتی یکی از بهترین خدمات استودیو گندم است که برای دیدن نمونه های بیشتر می توانید به صفحه فیلم تبلیغاتی مراجعه کنید

 

 در زمان خرید احساسات مردم هستند که آنها برای موجب می کند تا خرید خوبی داشته باشند
در زمان خرید احساسات مردم هستند که آنها برای موجب می کند تا خرید خوبی داشته باشند

نقش موسیقی در فیلم های تبلیغاتی

موسیقی می تواند احساسات مشتریان شما را درگیر کند. با اجرای یک موسیقی در پیش زمینه تبلیغات های خودتان، می توانید حس خوبی را در آنها به وجود بیاورید. کاری که باید بکنید این است که، از فرهنگ و اجتماع مخاطبان هدف خود، اطلاعات کافی داشته باشید.

یعنی بررسی کنید که فرهنگ مخاطب شما، با چه موسیقی احساس بهتری می توانند پیدا کنند. این که تمام تمرکز خود را برای رونمایی از محصولات خود بگذارید، شاهد پیشرفت خودتان نمی شوید. موسیقی می تواند در این زمینه، تبدیل به یک پیام رسان خاصی برای مخاطبانتان شود.

تاثیر موسیقی در فیلم تبلیغاتی
بازاریابی تبلیغاتی شامل برقراری ارتباط با مشتریان است.

اولین استفاده از موسیقی برای این است که مخاطب درگیر یک سرگرمی شود. سپس به صورت ناخواسته توجه اش، به سوی تبلیغ محصول شما برود. ویژگی دیگری که موسیقی بر روی فیلم تبلیغاتی تاثیر دارد، این است که می تواند تا مدت ها، موزیک را در ذهن خود داشته باشد و حتی در طول روز آن را تکرار کند. این تکرار می تواند شامل این که محصول یا خدمات شما را تکرار می کند، نیز است.

کمک موسیقی به برندینگ شما

تاثیر موسیقی در فیلم تبلیغاتی بسیار زیاد است. شما با استفاده از به کار بردن یک صدایی دلنشین یا حتی هیجان انگیز، بسته به نحوه رونمایی از محصولات تان، می توانید در ذهن مخاطب خود بنشینید. با این عمل هوشمندانه رسالت برندینگ خودتان را جلو بردید.

بکارگیری  حواس پنجگانه مشتری هایتان در رابطه با تبلیغاتتان می تواند در شکل گرفتن اعتماد آنها به شما تاثیرگذار باشد. شما می توانید یک صدا یا یک موسیقی را مختص برند خودتان کنید. معمولاً  این تک صدا که در انتهای فیلم تبلیغاتی درست می کنند، ۵ ثانیه است.

مقاله مرتبط:

شرکت های ساخت تیزر تبلیغاتی

. شما می توانید یک صدا یا یک موسیقی را مختص برند خودتان کنید
. شما می توانید یک صدا یا یک موسیقی را مختص برند خودتان کنید

درگیر شدن احساسات در تبلیغات موسیقی دار

در تحقیقاتی به این نتیجه رسیدند؛ مدیرانی که در تبلیغات خود از موسیقی استفاده کردند، نزدیک به ۹۷% سود بیشتری داشتند و توانسته بودند یک تبلیغ بسیار خوبی را به وجود بیاورند و از نتیجه آن رضایت داشتند.

یکی از عواملی که باید در تبلیغات خود بررسی کنید این است که چه ریتمی از موسیقی برای شما مناسب است. همان طور که می دانید در موزیک انواع مختلفی از سبک ها را داریم. مثلا اگر سبک تبلیغات شما در راستای کلاسیک است، موسیقی های کلاسیک بهترین انتخاب هستند.

اگر در تبلیغ تان پرسونای شما افراد جوان هستند، بهتر است از موسیقی های امروزی تر استفاده کنید. در کل به سرعت پخش موسیقی که انتخاب می کنید، توجه کنید. بهتر است همیشه از یک آهنگساز در این زمینه کمک بگیرید.

موسیقی متناسب با برندتان انتخاب کنید

یکی از المان های مهمی که به عنوان مدیر نباید فراموش کنید، باید ببینید چه موسیقی برای تیزر تان مناسب است. باید موزیک با سبک تبلیغ همخوانی داشته باشد.

مردم از تبلیغات حس خوبی نمی گیرند. آنها دوست دارند که هر چه سریع تر، تیزر تبلیغاتی را رد کنند. باید سعی کنید  از تمام خلاقیت خود استفاده کنید. انتخاب موسیقی خوب، کاراکترهای جذاب و نحوی گویش از عواملی است که باید همه با یکدیگر تناسب داشته باشند.

باید در مشتری های خود احساس خوبی ایجاد کنید. به عنوان مثال انتخاب موسیقی نوستالژیک می تواند در مشتری ها حس یک خاطره شیرین باشد. با درگیر شدن احساسات، احتمال این که در کمپین تبلیغاتی خود موفق شوید، زیاد می شود.  واکنش‌های احساسی مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. واکنش به یک تبلیغ یا برند می تواند تحت تأثیر احساسات، یا نظرات و واکنش های آگاهانه قرار گیرد.

باید در مشتری های خود احساس خوبی ایجاد کنید
باید در مشتری های خود احساس خوبی ایجاد کنید

انتخاب موسیقی مناسب صداقت شما را نشان می دهد

در یک بررسی ساده همه تبلیغاتی که با موسیقی همراه است را بیشتر دوست داشته و توجه می کنند. حتی دیده شده که تبلیغات موزیکال را مردم به راحتی حفظ می کنند که در برندینگ سازی، نقش مهم دارد.

تاثیر موسیقی در فیلم تبلیغاتی در سطح بین الملل نیز رخ می دهد. موسیقی یک زبان جهانی است و تمام مردم به راحتی آن را می توانند متوجه شوند. در نتیجه می توانید حتی در سطح بین المللی نیز، تبلیغات خود را گسترده کنید.

برای ساخت یک تبلیغات موثر باید صداقت کاملی را پیش بگیرید. بدین منظور که خدمات یا محصولات خود را کامل به مشتری نشان دهید. بگذارید آنها محصولات شما را لمس کنند، مصرف کنند و یک جلوه مثبتی را در ذهن آنها به وجود بیاورید.

موسیقی می تواند یک تبلیغ را سرگرم کننده کند و باعث شود تا مخاطب احساس نکند که صرفاً می خواهید چیزی را به او بفروشید. سعی کنید به مشتری خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید و محصول شما قرار است به زندگی آنها احساس خوبی دهد یا مشکلی از آنها را رفع کند.

تاثیر موسیقی بر روی افراد متفاوت است
تاثیر موسیقی بر روی افراد متفاوت است

تاثیر موسیقی بر رفتار مشتری 

در سال ۲۰۱۲ تحقیقاتی صورت گرفت و متوجه شدند که موسیقی می تواند رفتار مشتری شما را تغییر دهد. بسته به هر فروشگاهی موزیک متفاوتی را باید پخش نمود. مثلاً در سوپر مارکت ها، با پخش موسیقی آرامش بخش باعث شده تا ۳۹.۲% فروش افزایش داشته باشد.

البته تاثیر موسیقی بر روی افراد متفاوت است. در جوانان دیده شده که دوست دارند موسیقی شادتر باشد. تمام این عوامل به مخاطب هدف شما بستگی دارد که در چه رنج سنی هستند. در نتیجه برای داشتن پیشرفتی چشمگیر باید به کمپین تبلیغاتی خود توجه کنید و دقیقاً پرسونا های شما چه افرادی هستند تا بتوانید یک تیزر تبلیغاتی با موسیقی عالی را بسازید و فروش خود را چندین برابر نمایید.

برای اینکه درباره تاثیر موسیقی در فیلم تبلیغاتی بیشتر و تخصصی تر بدانید، توصیه ما به شما مطالعه مقاله مرجع در این لینک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *